• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

6 серпня відбудеться публічна презентація інформаційно-просвітницької кампанії ГБ

Прес-конференція на тему інформаційно-просвітницької кампанії

6 серпня о 15.00 в Укрінформ відбудеться прес-конференція на тему: «Публічна презентація інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва»

Адреса «Укрінформу»: вул. Б. Хмельницького, 8/16 (ст. м. «Театральна»), зала 2.

Організатор: Департамент суспільних комунікацій КМДА.

Учасники: Марина Хонда – директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА; Сергій Лобойко – радник першого заступника голови КМДА, голова ГС “Центр розвитку інновацій”, групи Е-демократія РПР ; Тетяна Гузенко – заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА; Андрій Мірошниченко – радник заступника голови Київської міської державної адміністрації; Артем Стельмашов – начальник відділу з питань розвитку місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків Київради; Анастасія Магонова – генеральний директор ТОВ «Магонова та партанери»; Анатолій Храпчинський – директор з інвестицій та стратегії ТОВ «Магонова та партнери»; Едуард Шестунов – директор ТОВ «Хайп Медіа»; Олексій Косих – головний виконавчий директор «PUSH-K Solutions»; Олексій Коваленко – представник робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії «Громадський бюджет Києва»; Анна Боришкевич – представник робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії «Громадський бюджет Києва»; Наталія Хандога – начальник відділу публічних та цифрових комунікацій Департаменту суспільних комунікацій КМДА; Михайло Матвієнко – начальник відділу аналізу інформації та видавництва Департаменту суспільних комунікацій КМДА.

У 2018 році Департамент суспільних комунікацій КМДА ініціював проведення інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва. Головна мета кампанії – популяризація ГБ та залучення киян до голосування за проекти, що отримали позитивну експертизу. За підтримки депутатів міської ради Департамент отримав на інформаційно-просвітницьку кампанію 1 млн. грн та провів необхідну тендерну процедуру. За рішенням тендерного комітету Департаменту переможцем визнано ТОВ «Магонова та партнери».

Під час інформаційно-просвітницької кампанії будуть проведені такі заходи:

-10 інформаційно-просвітницьких кампаній в усіх районах м. Києва у вигляді міні-фестивалів;

-флешмоб (автопробіг);

-фінальний захід, присвячений останньому дню голосування і міжнародному Дню демократії;

-ГБШкола: як автору ефективно спланувати медіапросування свого проекту;

-«Сімейне свято «ГБФест»;

-інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій (розміщення реклами на зупинках);

-інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій та на поверхнях голографічних 3D-дисплеїв;

-розробка, виготовлення та розповсюдження брошури «Громадський бюджет у дії».

Жителі Києва почнуть віддавати свої голоси за проекти Громадського бюджету з 24 серпня по 15 вересня 2018 року.


Новина на сайті Укрінформу https://goo.gl/jwQfJu 

Відеотрансляція https://youtu.be/rRPKUI8yk9Q 

Новина в СПІЛЬНО https://www.facebook.com/groups/public.budget.Kyiv.SPILNO/permalink/517028788750292/