Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

  • Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Департамент суспільних комунікацій КМДА презентував інфокампанію ГБ-2020

Інфокампанія ГБ-2020

Департамент суспільних комунікацій КМДА та комунальне підприємство Київської міської ради “Центр публічної комунікації та інформації” презентували інформаційно-комунікаційну кампанію з підвищення рівня обізнаності киян стосовно громадської участі та можливостей партисипаторного бюджету.

Як розповів під час круглого столу в Укрінформі директор Департаменту суспільних комунікацій Роман Лелюк, Громадський бюджет вже четвертий рік поспіль ефективно зарекомендував себе як інструмент партисипативної участі громадян в житті міста.

“Сьогодні ми зібралися, щоб поспілкуватися і презентувати інформаційну кампанію, яка стосується Бюджету участі. Нашим новоствореним КП “Центр публічної комунікації та інформації” буде проводитися інформаційна кампанія, яка розрахована на рік, і яка спрямована на роз'яснення інструментів участі громадян і інститутів громадянського суспільства у житті міста, і прийнятті рішень. І левову долю цієї кампанії займає саме інформаційна кампанія щодо Бюджету участі", - сказав Лелюк.

Він зазначив, що з кожним роком зростає фінансовий ресурс, який виділяється київською міською владою на реалізацію проектів.

"Цього року ця сума досягла рекордного показника, якщо ми починали перший рік з 50 мільйонів гривень, то цього року — це 160 млн грн, які будуть направлені на ті проекти, які були подані і отримали перемогу за результатами голосування", - сказав він.

Зокрема, у рамках інформаційної кампанії ГБ-2020 заплановано провести публічні заходи: промоакції, прес-конференції, круглі столи, воркшопи, тренінги, дебати, майстер-класи з метою формування ключової компетенції щодо громадської участі у процесі прийняття рішень. Буде проведено фестиваль громадської участі ГБ-Фест, який проходитиме у парку ім. Тараса Шевченка. На фестивалі будуть залучені творчі, спортивні, художні колективи.

Окрім цього, інформаційна кампанія ГБ активно просуватиметься у соціальних мережах, зокрема створення чат-боту ГБ, поширення інформаційних матеріалів у друкованих ЗМІ (газети і журнали).

Крім цього, планується розміщення реклами в WIFI у громадському транспорті, розміщення відеоряду на YouTube каналах ГБ.

У рамках кампанії використовуватиметься зовнішня, відео та аудіореклама, зокрема борди, сітілайти, метролайти, зупинкові комплекси; аудіореклама в публічних просторах та транспорті; розміщення рекламних плакатів “голосуй” на об'єктах комунальної власності; трансляція відеороликів (кінотеатр, ТРЦ, метрополітен).

Водночас, як зазначив керівник проекту "Сприяння участі громадян у демократичному процесі прийняття рішень" офісу Ради Європи в Україні Володимир Кебало, у столиці створена Академія громадської участі, яка покликана стати платформою для ефективної та неформальної взаємодії між публічними службовцями та громадськими організаціями.

“Громадський бюджет є інноваційним інструментом громадської участі, який у всьому світі повертає довіру громадян до органів влади. Тому розвиток таких інструментів є загальної тенденцією в Україні і всьому світі. Є основні принципи Ради Європи, які фокусуються на тому, що потрібно забезпечувати всім рівні можливості для участі, зокрема в Громадському бюджеті. Проект Ради Європи націлений на зміцнення громадської участі на національному, місцевому рівні, зміцнення діалогу, а також наше завдання допомогти Києву, іншим громадам — вдосконалити механізми залучення громадян до процесу прийняття рішення. Саме тому ми впроваджуємо ряд різних ініціатив, наступна ініціатива — це Академія громадської участі. Ми запрошуємо близько 30 представників як з боку влади, так і активної громадськості, і разом ми будемо вивчати різні європейські практики щодо інструментів участі, консультацій, комунікації”, - зазначив він.

Як проінформував директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров, найближчим часом для Громадського бюджету буде створено мобільний додаток.

“Дуже багато у нас побажань перейти до мобільної версії. Сьогодні я анонсую запуск муніципального мобільного додатку. Зараз буде реалізовано тільки функціональність електронного квитка для проїзду у громадському транспорті, наступний за планами Громадський бюджет. Але не раніше чотирьох місяців ми зможемо анонсувати обмежену функціональність Громадського бюджету”, - сказав Назаров.

Як відомо, на реалізацію проектів у 2020 році Київська міська рада вже запланувала 160 млн грн.

Цього року кожен житель Києва зможе віддати п’ять своїх голосів за вподобані проекти з 15 травня по 6 червня. Проекти, які отримають найбільшу кількість голосів, будуть реалізовані вже у наступному році за рахунок міського бюджету.

Укрінформ


Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".