Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

  • Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Мама в темі

Люди ГБ: Олена Сергіїва

Як казав Оскар Вайлд: «Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими». Мабуть цими словами керувалась Олена Сергіїва, коли подавала проекти на Громадський бюджет. Саме для поліпшення умов навчання вона з колегами створила проект №792 «Відкритий простір школи №285 "Open Space"» та проект 1118 "Цікавий простір у школі", аби діти не сиділи на перервах у гаджетах, а могли у грі спілкуватися та знімати напругу. 

Лідерка команди проекту зазначає, що сучасні діти потребують нового освітнього середовища, яке б відповідало концепції «Нової української школи». Нестандартне навчання на свіжому повітрі, безпечні зони відпочинку і розваг, розвиток фізичних і духовних якостей особистості дитини, пропаганда здорового способу життя – це те, чого потребує українська школа сьогодні!

Також пані Олена з командою турбується й про екологію. За підтримки ГБ-1 були встановлені нові енергоефективні та енергозберігаючі вікна у школі №285.  «Мене спонукало недофінансування школи, де навчається моя донька. Заклад був у розрусі і на всі наші батьківські прохання - відповідь: «Недостатньо коштів, не одна ваша школа така, ми б з радістю, але…» - ділиться Олена Сергіїва. Хочеш зробити щось добре – зроби це самостійно! От і подали проект на голосування з однодумцями. Тепер батьки можуть не перейматися за своїх дітей, адже з новими вікнами тепер не тільки безпечно, а й тепло взимку. 

За допомогою ГБ-2 Олена зі співавторами Іриною Дунас та Олександром Сергіївим реалізували проект №319 "Хімія, Фізика, Біологія, Географія, Природознавство - на сучасний лад". "Сучасна школа стоїть перед прикрим фактом: в умовах традиційних форм та методів навчання школярі, пасивно отримуючи інформацію, не вміють здобувати її самостійно і застосовувати те, що знають. Школи не мають належного матеріального і технічного забезпечення, тому навчальний процес стає нудним і не завжди зрозумілим. Особливо серед природничих предметів", - бідкаються автори. 

Користування засобами мультимедіа в побуті, починаючи ще з раннього дитинства, стає дедалі більш звичним. Учні початкової школи інтуїтивно розуміють правила користування мультимедійними технологіями для реалізації власних цілей. Легкість у використанні обумовлена сучасним дружнім інтерфейсом мультимедіа: наявність стандартних позначок, інтерактивної системи підказок, “штучного інтелекту” мультимедіа. Впровадження мультимедійних технологій до освітнього простору – це гармонійне інтегрування різних видів інформації. 

Згідно з дослідженнями, інтерактивне навчання дозволяє різко збільшити відсоток засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свідомість учня, а й на його почуття, волю (дії, практику). Тому тепер у шкіл №8, №226, №285 є мультимедійні класи. 

До заслуг Олени та команди входить і «Смак Хаб» - переможець ГБ-4, який зібрав 1640 голосів небайдужих киян. Як кажуть, ми те, що ми їмо. Тому ініціативна мама разом з батьками, вчителями, директорами вирішили покращити умови для надання послуг харчування. Застаріле кухонне обладнання створює небажані ризики для здоров'я дітей: допотопні плити, жарочна шафа - довго розігріваються, погано готують, використовують багато електроенергії; ванни для миття, старі столи, полиці – це все погіршує роботу шкільної їдальні. А також проект №1592 «Смачні обіди в школі "Вільний вибір"»,  завдяки якому тепер у школах №245, №216, №239, №256 більш розширене меню і вибір страв.

Заради своєї дитини можна перевернути світ. Або просто залучитися підтримкою активних киян та Громадського бюджету. А ще - навчити інших людей, як покращити умови в навчальних закладах. 

На прикладі Олени ми бачимо, що варто тільки захотіти - і мрія втілиться в життя!

Наталія БІДА


Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".