Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

  • Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Рішення, що змінюють безпеку та простір Києва

Люди ГБ: Влад Самойленко

Громадський бюджет – інструмент, який дає можливість розвивати місто за власними проектами. Владислав Самойленко є одним з міських активістів, хто втілює нові рішення для покращення транспортної інфраструктури Києва за допомогою Громадського бюджету. 

Безпека міста є одним із найважливіших напрямів розвитку і проєктів команди Владислава. Проєкти спрямовані саме на поліпшення умов безпечного пересування та підвищення комфорту. Свій перший проєкт Владислав подав у 2016 році. Він розпочав з вирішення проблеми освітлення пішохідної доріжки та запропонував встановити нові ліхтарі з енергоефективним LED-освітленням. 

У 2017 році Владислав подав проєкт облаштування перших перехоплюючих велопаркінгів поруч з станціями метрополітену як тестовий, але такий що сприяє розвитку одного з невід’ємних елементів велоінфраструктури. Такий проєкт одночасно зменшує навантаження на транспортну мережу та забруднення навколишнього середовища, а також популяризує велокультуру та здоровий спосіб життя. Наразі паркінги встановлені біля 6 станцій метро. І паркінгами вже користуються! 

Маючи однодумців, був сенс створювати команду, разом з якою можливо подавати урбаністичні проекти. Тому у співавторстві з Вадимом Денисенком було подано проєкт про встановлення острівців безпеки там, де є місця концентрації ДТП або є небезпека переходити дорогу. Це важливий крок, адже тепер пішоходи зможуть безпечніше і комфортніше перетинати проїжджу частину і здійснити у разі необхідності зупинку на острівці безпеки.

У 2018 році Владислав та однодумці сформувались в команду Urban initiatives crew (UIC), яка продовжує ініціювати ряд проєктів. Таким чином команда подала 3 проєкти того року. Перший проєкт: встановлення делініаторів для смуг громадського транспорту аби уникнути порушень правил дорожнього руху. Виділені смуги досі не виконують своєї функції. Хоч цей проєкт і не набрав достатньої кількості голосів, але важливо було створити прецедент. Ця ідея зацікавила міську владу і у грудні 2018 було встановлено перші делініатори на вулиці Шота Руставелі, що значно поліпшило рух громадського транспорту на цій невеликій ділянці. 

Другий проєкт: облаштування антикишень – безпекових і антипаркувальних зон поруч з пішохідними переходами. У Києві не рідкість, коли водії авто запарковують місця поруч з наземними переходами. Це негативно впливає на можливість водія та пішохода бачити одне одного при наближенні до пішохідних переходів. За рахунок звільненого від автівок простору водії завчасно та краще бачитимуть пішоходів, які наближаються до переходів.

Третій проєкт команда подала в 2018 році – на посилення появи острівців безпеки, ще декілька нових локацій.

В 2019 році Владислав та команда UIC знову подали 3 проєкти. Першим з проектів було дооблаштування світлофорів для пішоходів та організація наземного пішохідного переходу на перехресті вул. Б. Хмельницького / Пушкінська та на пл. Л. Толстого. Метою проекту є поліпшити пішохідну з’єднаність та привабливість центральних вулиць для пішоходів та маломобільних груп населення.

«Ми апелюємо до перевіреної успішної практики і звісно ми намагаємось її адаптувати до наших умов. Наразі ми боремось за безбар’єрне середовище, хоча б в центральній частині міста», - пояснює Владислав.

Другим проєктом команди було розміщення розкладів транспорту на зупинках задля покращення обізнаності пасажирів щодо наявних транспортних послуг. Такий розклад є доступним усім людям, а також дешевим ефективним рішенням нагальної проблеми порівняно з інсталяцією електронних табло на зупинках. 

Третім проєктом команди була ідея облаштувати безпечні маршрути до школи №15, який полягав в тому, щоб школярі змогли вільно і в повній безпеці дістатись з дому на навчання на тих ділянках, які пропонувалось експертами поліпшити.

«Цього року не вдалося перемогти з цими трьома проектами, це змусило нас переосмислити агітаційні кампанії. Але нас не зупинити і ми знаходимо інші можливості для адвокації та реалізації ініціатив, які змінюють наш простір, створювати позитивні прецеденти щоб місто ставало безпечнішим та зручнішим», - каже Владислав.

Анастасія СКЛЯРОВА


Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".