Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

  • Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

У столиці розпочалась інфокампанія ГБ-2020

У столиці розпочалась інфокампанія ГБ-2020

У столиці розпочалась активна інформаційна кампанія Громадського бюджету-2020.

Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник під час брифінгу.

«Наразі у всіх Центрах надання адміністративних послуг розміщені плакати про початок Громадського бюджету-2020. З наступного тижня такими інформаційними матеріалами будуть забезпечені усі заклади комунальної форми власності: це і заклади охорони здоров’я, і фінансові установи, і заклади освіти тощо. Загалом, у рамках інформкампанії буде розповсюджено 1500 інформаційних плакатів. Окрім того, на спеціально облаштованих інфоточках будуть розповсюджені 25 тисяч флаєрів із інформацією про Громадський бюджет», – розповів Микола Поворозник.

Він окремо додав, що з 15 лютого 2019 року стартує соціальна реклама (білборди, сіті-лайти та метро-лайти), яка інформуватиме киян про Громадський бюджет.

«Також у рамках інформкампанії заплановано проведення двох масштабних Фестивалів та ворк-шопів із роз’яснення інструменту ГБ та для комунікації авторів із розпорядниками бюджетних коштів та з іншими авторами», – зазначив Микола Поворозник.


Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".