Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Створення соціальних відеороликів та фотовиставки “Маленькі історії великих перемог громади Києва” Відхилений остаточно за експертизою

Доданий
05.03.2019
Номер
1020
Громадянське суспільство

У рамках проекту планується створення соціального відеоролика, який через історії успіху 5 киян розкриє приклади меценатства та самоорганізації громади. Проект спрямований на підвищення мотивації мешканців міста до самоорганізації задля розвитку міста у якому вони проживають.

Бюджет
498 500 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Ганна
Ганна Рожкова
Структурний підрозділ КМДА
Департамент суспільних комунікацій

Опис

Проблема

Київ — столиця України, одне з найбільших і найстаріших міст Європи. Щороку у Київ приїжджає усе більше людей, які прагнуть цікавого відпочинку, кар’єрного росту, нових можливостей чи просто кращого життя. Ці люди складають своє враження про місто з доступних джерел, але сучасні відеоматеріали часто дають досить поверхневе уявлення про місто, існуючі буклети та відеопрезентації створені на загальнодоступних образах та фактах. Поза увагою залишається багатовікова культурна спадщина міста, історії та долі видатних киян, завдяки яким місто відоме в усьому світі. Проте, важливо розуміти, що Київ — це місто, яке ми, його мешканці, творимо самі, а отже й образ нашого міста — наша справа.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Команда проекту через створення соціального відеоролика та фотовиставки планує розповісти 5 історій мега-натхнення від київської громади: показати приклади меценатства Ханенків та Терещенків, а також розповісти про історії самоорганізації та відстоювання громадою культурних пам’яток Києва — створення Скверу небесної сотні, відстоювання Воздвиженки та Гостинного двору. Після створення відеострічки та фотовиставки планується публічний захід для презентації проекту.

Ключові показники оцінки результату проекту

кл-ть створеного матеріалу (фото та відеопродукція); кл-ть переглядів соціального ролику через соціальні мережі на ютуб; кл-ть заходів з презентацією проекту; кл-ть відвідувачів публічних заходів; кл-ть відгуків та згадок у ЗМІ та соціальних мережах;

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Проект спрямований на підвищення мотивації мешканців міста до самоорганізації задля розвитку міста у якому вони проживають. Очікується, що після реалізації проекту мешканці міста будуть більш відповідальні у своїх громадах та згуртовані для захисту суспільних інтересів.

Бюджетна ефективність проекту

Після реалізації проект не потребує подальшого фінансування

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

1-й місяць: препродакшн Опрацювання публічних матеріалів щодо теми проекту, пошук цікавих фактів, попереднє спілкування з потенційними героями кінострічки та фотовиставки, детальне планування знімального періоду, написання сценарію для соціальних відеоматеріалів. 2-3-й місяці: продакшн Проведення зйомки на локаціях, з квадрокоптера, зйомки інтерв'ю з героями, створення фотоматеріалу. Створення малюнків, мап та інше. Створення анімованих фрагментів. 4-й місяць: постпродакшн Монтаж, створення музичного треку для фільму, озвучка закадрового голосу українською, субтитри англійською, обробка та мастеринг звуку, кольорокорекція. 5-й місяць: презентація Переговори з ключовими мистецькими локаціями міста з метою проведення публічної презентації відеороликів та 2-тижневої фотовиставки.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1) Загострення політичного стану або введення воєнного стану для всієї території України; 2) Стислі терміни - для покриття цього ризику команда проводить планування і здійснює контроль за реалізацією кожного етапу; 3) комадна може отримати відмову від власників приміщення у яких будуть проводити презентації відеороликів та фотовиставка — для покриття цього ризику команда одразу буде домовлятись про альтернативні місця проведення заходу.

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".