Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Cучасна їдальня, школа 64 На реалізації

Доданий
05.03.2019
Номер
1085
Освіта

Їдальня -це невід'ємна частина шкільного життя.
Приміщення їдальні нашої школи потребує капітального ремонту.
Це повна заміна сантехніки, оновлення стін, стелі та підлоги.
Стан їдальні сьогодні не відповідає сучасним вимогам.

Бюджет
645 982 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Структурний підрозділ КМДА
Солом'янська РДА
Адреса
Ушинського вулиця, Солом’янський район, Київ

Опис

Проблема

Їдальня-- невід'ємна складова комфортного перебування учнів у закладі освіти. Приміщення їдальні (обідньої зали) сш64 потребує капітального ремонту. Тому що це місце , де діти можуть не тільки смачно перекусити, а й зайвий раз поспілкуватися. Було б дуже добре, якби це відбувалося в естетичних умовах. За останні роки були проведені лише часткові ремонтні роботи. А приміщення обідньої зали діти хочуть бачити яскравим, креативним, сучасним і обладнаним.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Капітальний ремонт їдальні, створення безпечних та якісних умов для школярів (як естетичних -застосування приємних оку фарб та інших матеріалів, художній розпис стін та інше, так і практичних – нове, сучасне обладнання (сантехніка, фонтанчики для пития тощо) А також значна економія бюджетних коштів на поточні ремонти.

Ключові показники оцінки результату проекту

Капітальний ремонт їдальні, створення безпечних та якісних умов для школярів.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Соціальний проект. Близько тисячі дітей (учнів) та дорослих (працівників школи)

Бюджетна ефективність проекту

Не потребує додаткового фінансування

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

Демонтаж, штукатурні, облицьовочні роботи, вмтановлення дверей, сантехніки, електромонтажні роботи. Створення тематичного муралу в загальному залі їдальні.

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".