Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Хелпер Святошинсього району Відхилений остаточно за експертизою

Доданий
05.03.2019
Номер
1171
Охорона здоров'я

Сьогодні нікому не треба пояснюва¬ти чому життя у сучасному світі стає дедалі небезпечнішим. Ми закупаємо обладнання та навчаємо викладачів першій домедичній допомозі. Знання використовується на уроках «Захист Вітчизни» (10-11 класи) та «Основи здоров’я» (5-9 класи) в рамках шкільної програми. Викладачі отримують сертифікат інструктора (визнаний МОН та Європейською радою реанімації).

Бюджет
1 354 200 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Структурний підрозділ КМДА
Департамент охорони здоров’я

Опис

Проблема

Сьогодні нікому не треба пояснюва¬ти, чому життя у сучасному світі стає дедалі небезпечнішим, і Україна, на жаль, не стала виключенням у цій сумній тенденції. Однак треба чітко зрозуміти: пора¬нення, опіки, переломи, забиття, ура¬ження електричним струмом – о¬дним словом, все те, що ми вкладає¬мо в поняття «травма» – це не за¬вжди супутники терактів, війни, пожеж або стихійних лих. Будь-яку травму люди¬на може отримати у будь-якому «без¬печному» місці. Тоді рахунок йде на хвилини до приїзду «швидкої». Але у 40% випадків швидка приїжджає запізно. У Європейських країнах та США дітей навчають надавати першу допомогу з 3 років. Для цього є державні програми, де для кожної вікової категорії підбираються курси згідно віковим особливостям дитини. Ми хочемо це теж впровадити в Україні.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Закупити обладнання для першої домедичної допомоги для шкіл та проведення навчання (5 днів по 8 годин) кількох вчителів школи для отриманння сертифікату з підвищення кваліфікації. Склад запропонованого для закупки комплекту погоджено з МОН. Розробити уже методичні матеріали для навчання викладачів, щоб вони стали інструкторами-рятувальниками, і погоджено з «Інститутом модернізації змісту освіти» та МОН. В кожній школі / навчальному закладі має бути мінімум 2-3 інструктори, які навчають дітей на уроках «Захист Вітчизни» та «Основи здоров’я» на спеціальному обладнанні. Кожні 5 років інсторутори проходять підвищення кваліфікації в «Інституті післядипломної освіти». Провести піар-кампанію з популяризації навчання з першої допомоги.

Ключові показники оцінки результату проекту

Кількість педагогів у проекті, які пройшли навчання і отримали сертифікати. Кількість закупленого обладнання. Кількість дітей, які проходять навчання в перший же рік після навчання інструкторів-рятувальників. Кількість шкіл, які долучились до проекту. Кількість залучених осіб, які захотіли стати інструкторами-рятувальниками. Кількість дітей, які обрали професію лікаря / рятувальника / викладача-інструктора після навчання.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Внаслідок впровадження проекту діти матимуть можливість отримувати невідкладну медичну допомогу (поки не приїхала швидка) в школі. Велика кількість вчителів та учнів пройде навчання та оперативно зможе надавати екстрену домедичну допомогу. Бути рятувальником-волонтером стане почесно та модно. Наш проект набуде національного масштабу, що дозволить потім переносити наші напрацювання в інші сфери (допомога інвалідам, людям похилого віку). Певна кількість дітей оберуть професію лікаря /рятувальника

Бюджетна ефективність проекту

З комплектами можна проводити платні курси, кошти з яких можна направляти на діяльність школи. Обладнання з тривалим терміном експлуатації

Інформація про інноваційність проекту

Ми впроваджуємо культуру з першої допомоги. Ми хочемо, щоб всі українці знали як правильно надавати першу допомогу і не губились. В Україні за статистикою від зовнішніх причин гине до 40 000 людей щороку. В Європі та США подібні проекти проводяться постійно. Червоних Хрест та інші волонтерські організації не мають права викладати у школі замість вчителів, а тільки сертифіковані вчителі. Повний курс навчання уже є у шкільній програмі, і ми хочемо наповнити його якісними ТМЦ та професіоналами.

Інформація про співфінансування

Адміністрування проекту та піар-кампанія з популяризації проекту проводиться за рахунок організаторів. Для проведення проекту були вибрані найбільш оптимальні варіанти для оптимізації ціни.

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

1. Закупка ТМЦ на тендері. 2. Складення графіку занять для вчителів. 3. Проходження навчання вчителями шкіл, отримання сертифікації. 4. Проведення інформаційної піра-кампанії з популяризації проекту серед населення.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Вчителі можуть хворіти, залишати роботу, тому потрібно, щоб завжди були 2-3 інструктори в школі, які б могли замінити відсутніх викладачів-інструкторів. 2. Обладнання – досить кошторисне. Потрібні певні умови для зберігання. 3. Певне обладнання потрібно ремонтувати. Для цього у обладнання є гарантія.

Експертна оцінка

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".