Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Хелпер в Університеті Грінченко Брав участь

Доданий
05.03.2019
Номер
1178
Охорона здоров'я

Сьогодні нікому не треба пояснюва¬ти чому життя у сучасному світі стає дедалі небезпечнішим. Ми закупаємо обладнання та навчаємо викладачів першій домедичній допомозі. Знання використовується на уроках «Захист Вітчизни» (10-11 класи) та «Основи здоров’я» (5-9 класи) в рамках шкільної програми. Викладачі отримують сертифікат інструктора (визнаний МОН та Європейською радою реанімації).

Бюджет
684 840 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Район
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Сьогодні нікому не треба пояснюва¬ти, чому життя у сучасному світі стає дедалі небезпечнішим, і Україна, на жаль, не стала виключенням у цій сумній тенденції. Однак треба чітко зрозуміти: пора¬нення, опіки, переломи, забиття, ура¬ження електричним струмом – о¬дним словом, все те, що ми вкладає¬мо в поняття «травма» – це не за¬вжди супутники терактів, війни, пожеж або стихійних лих. Будь-яку травму люди¬на може отримати у будь-якому «без¬печному» місці. Тоді рахунок йде на хвилини до приїзду «швидкої». Але у 40% випадків швидка приїжджає запізно. У Європейських країнах та США дітей навчають надавати першу допомогу з 3 років. Для цього є державні програми, де для кожної вікової категорії підбираються курси згідно віковим особливостям дитини. Ми хочемо це теж впровадити в Україні.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Закупити обладнання для першої домедичної допомоги для шкіл та проведення навчання (5 днів по 8 годин) кількох вчителів школи для отриманння сертифікату з підвищення кваліфікації. Склад запропонованого для закупки комплекту погоджено з МОН. Розробити уже методичні матеріали для навчання викладачів, щоб вони стали інструкторами-рятувальниками, і погоджено з «Інститутом модернізації змісту освіти» та МОН. В кожній школі / навчальному закладі має бути мінімум 2-3 інструктори, які навчають дітей на уроках «Захист Вітчизни» та «Основи здоров’я» на спеціальному обладнанні. Кожні 5 років інсторутори проходять підвищення кваліфікації в «Інституті післядипломної освіти». Провести піар-кампанію з популяризації навчання з першої допомоги.

Ключові показники оцінки результату проекту

Кількість педагогів у проекті, які пройшли навчання і отримали сертифікати. Кількість закупленого обладнання. Кількість дітей, які проходять навчання в перший же рік після навчання інструкторів-рятувальників. Кількість шкіл, які долучились до проекту. Кількість залучених осіб, які захотіли стати інструкторами-рятувальниками. Кількість дітей, які обрали професію лікаря / рятувальника / викладача-інструктора після навчання.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Внаслідок впровадження проекту діти матимуть можливість отримувати невідкладну медичну допомогу (поки не приїхала швидка) в школі. Велика кількість вчителів та учнів пройде навчання та оперативно зможе надавати екстрену домедичну допомогу. Бути рятувальником-волонтером стане почесно та модно. Наш проект набуде національного масштабу, що дозволить потім переносити наші напрацювання в інші сфери (допомога інвалідам, людям похилого віку). Певна кількість дітей оберуть професію лікаря /рятувальника

Бюджетна ефективність проекту

З комплектами можна проводити платні курси, кошти з яких можна направляти на діяльність школи. Обладнання з тривалим терміном експлуатації

Інформація про інноваційність проекту

Ми впроваджуємо культуру з першої допомоги. Ми хочемо, щоб всі українці знали як правильно надавати першу допомогу і не губились. В Україні за статистикою від зовнішніх причин гине до 40 000 людей щороку. В Європі та США подібні проекти проводяться постійно. Червоних Хрест та інші волонтерські організації не мають права викладати у школі замість вчителів, а тільки сертифіковані вчителі. Повний курс навчання уже є у шкільній програмі, і ми хочемо наповнити його якісними ТМЦ та професіоналами.

Інформація про співфінансування

Адміністрування проекту та піар-кампанія з популяризації проекту проводиться за рахунок організаторів. Для проведення проекту були вибрані найбільш оптимальні варіанти для оптимізації ціни.

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

1. Закупка ТМЦ на тендері. 2. Складення графіку занять для вчителів. 3. Проходження навчання вчителями шкіл, отримання сертифікації. 4. Проведення інформаційної піра-кампанії з популяризації проекту серед населення.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Вчителі можуть хворіти, залишати роботу, тому потрібно, щоб завжди були 2-3 інструктори в школі, які б могли замінити відсутніх викладачів-інструкторів. 2. Обладнання – досить кошторисне. Потрібні певні умови для зберігання. 3. Певне обладнання потрібно ремонтувати. Для цього у обладнання є гарантія.

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".