Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Курси з географічних інформаційних систем (ГІС) для школярів Брав участь

Доданий
06.03.2019
Номер
2261
Освіта

Географічні інформаційні системи (ГІС) - це основа коректної взаємодії людини з реальним світом, який складається з розміщених у просторі об'єктів. Діти шкільного віку не мають змоги ознайомитись з подібними системами по причині відсутності навчальних дисциплін з ГІС-тематики у шкільних програмах. Починати вивчати сучасні засоби взаємодії з даними світу треба вже зі шкільної парти.

Бюджет
50 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Район
Загальноміський проект
Адреса
просп. Перемоги, 37 корп. 6, Київ

Опис

Проблема

Існує великий розрив між вимогами сучасного світу до освіти і реальними пропозиціями. Особливо це стосується шкільної освіти. Географічні інформаційні системи вивчають лише на декількох факультетах університетів України, а потреба різних сфер діяльності у ГІС-спеціалістах велика. Даючи можливість дітям ознайомитись з засадами передових технологій ми створюємо якісну базу людського капіталу на майбутнє. Враховуючи те, що майже всі дані навколо нас є географічно просторовими, ми, як суспільство, не можемо собі дозволити жити у світі без фахівців у цій сфері. Розробка серії курсів з ГІС для дітей шкільного віку стане першим, але досить великим кроком до виховання справжніх фахівців у актуальній сфері.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Створення цілісного, взаємопов'язаного курсу з ГІС для школярів, який буде складатися з серії лекцій та практичних занять. Усі лекції і практичні заняття будуть викладені простою, зрозумілою для звичайного школяра мовою. Акцент буде ставитись на практичне використання здобутих знань. Освоєні навички кожен, хто пройде курс зможе використовувати у повсякденному житі, та розвивати свої навички під час навчання у школі, університеті. Отримані компетенцію допоможуть розвинути комплексні якості дитини: орієнтування у на місцевості, у просторі, читання звичайної географічної карти, користування ГПС-приймачем, онлайн-картою тощо.

Ключові показники оцінки результату проекту

Рівень обізнаності у предметі. Рівень володіння конкретними приладами: ГПС-приймач, онлайн-карта, топографічна карта тощо. Отримання нових навичок по створенню простих геопросторових моделей. Отримання нових здібностей у розробці специфічного географічного продукту на базовому рівні.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Створення передумов для розвитку інтелектуального потенціалу молоді. Перші кроки по вихованню спеціаліста у конкретній сфері діяльності. Створення пропозиції на напрям в шкільній освіті на який є великий попит. Для проходження курсів не потрібні особливі знання в дотичних до ГІС сферах. Їх зможе освоїти дитина з середніх класів звичайної школи.

Бюджетна ефективність проекту

Вкладаючи 50000 тис бюджетних коштів суспільство отримую передумову для зростання фахівців, діяльність яких вирішить проблеми міста.

Інформація про інноваційність проекту

Подібного роду курси реалізуються для фахівців старшого віку. Немає аналогічних курсів на ринку освітніх послуг для дітей шкільного віку.

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

Перший етап: створення курсу лекцій. Другий етап: Створення курсу практичних занять. Третій етап: реалізація на практиці лекційного і практичного матеріалів.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Слабка обізнаність школярів та їхніх батьків у можливості пройти курси у разі реалізації проекту. Потрібна реклама заходу.

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".