Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Мільйон – за ідею Негативний висновок

Доданий
14.02.2019
Номер
27
Комунальне господарство, енергозбереження

Організація конкурсу на кращу ідею реконструкції або ідею нового типу опалення багатоквартирних будинків Києва. Переможець конкурсу отримає приз - 1 млн грн.

Ідея має бути реалістичною (кожен середньостатистичний власник київської квартири зміг би її реалізувати), енергоефективною та економічно доцільною (понесені для її реалізації витрати повинні мати не більш, ніж дворічну окупність).

Лідер проекту
Володимир
Володимир Тимченко
Бюджет
3 000 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Департамент житлово-комунальної інфраструктури
Адреса
вул. Хрещатик, 32, Київ

Опис

Проблема

Опалення – це монопольна послуга комунальних або приватних компаній в багатоквартирних будинках і найбільша стаття витрат громадян на ЖКГ. Як наслідок – ціна послуги не відповідає ринковим засадам (при відсутності конкуренції– вартість завищена до рівня необхідності отримання субсидій від держави для майже половини власників квартир).

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Київ – місто талановитих людей. Однак їм потрібен матеріальний стимул для творчості, що я і пропоную в цьому конкурсі. Впевнений, що ідея переможця конкурсу потім знайде свого інвестора, зацікавленого в доробці ідеї до прикладного використання з метою отримання в майбутньому прибутку від більш, ніж 1 мільйона потенційних клієнтів (власників житла в Києві), які зможуть таким чином суттєво зменшити власні видатки на опалення, приєднавшись до спільноти користувачів обладнання для такої ідеї.

Ключові показники оцінки результату проекту

Показник результативності цього проекту (протягом 6-7 місяців після оголошення результатів конкурсу ідей) – це кількість та якість пропозицій для нового стартапу по прикладному використанню ідеї переможця конкурсу від наших або іноземних інвесторів. На мої сподівання – ми зможемо отримати 3-5 пропозицій обсягом 2 – 3 млн дол.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Доступність проекту : будь-хто може прийняти участь у заявленому конкурсі ідей і стати власником призу – 1 млн.грн, якщо його ідея буде оголошена переможцем (на думку експертів і організатора). Соціальна ефективність проекту проявить себе у разі її використання згодом (орієнтовно, через 2-3 роки) та може торкнутися практично кожного мешканця Києва (за їх бажанням та наявності їх фінансових можливостей для реалізації нового типу опалення або його реконструкції)

Бюджетна ефективність проекту

Прикладне використання ідеї переможця конкурсу з часом і поступово дасть можливість повністю відмовитись від субсидій держави на опалення.

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

План заходів: 1. Перший і другий місяць : підготовка до оголошення конкурсу (підготовка правил конкурсу, сайту, підбір та угоди з експертами, організація подачі реклами) 2. Третій – шостий місяці: опрацювання ідей учасників та визначення переможця.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

При наявності фінансування ГБ - ризику непроведення конкурсу не існує. Є лише ризик вибору безтолкових експертів для визначення переможця конкурсу (можемо задіятти рекомендації кандидатів в експерти від КМДА).

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".