Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Наземний перехід до метро Університет На реалізації

Доданий
03.03.2019
Номер
561
Дороги, транспорт

Облаштування наземного регульованого пішохідного переходу через бульв. Тараса Шевченка на перехресті з вул. Пирогова.

Проект покликаний полегшити сполучення між станцією метро Університет, зупинкою громадського транспорту, алеєю вздовж бульвару, ботанічним садом та іншими об'єктами інфраструктури для маломобільних людей. А також підвищити пішохідну привабливість Києва.

Бюджет
402 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Район
Загальноміський проект
Адреса
Тараса Шевченка бульвар, Шевченківський район, Київ

Опис

Проблема

У сучасному містобудуванні відмовляються від підземних пішохідних переходів на користь наземних. Києву з радянських часів дістались у спадок широкі автомагістралі в центральних районах і викопані переходи під ними. Ніхто не любить ходити по сходах. У таких місцях для маломобільних громадян перейти на інший бік вулиці фізично тяжко, а для людей з інвалідністю не є можливим. Тут підвищена травматичність. У підземних переходах легко виникає стихійна торгівля, антисанітарія, їх затоплює при сильних дощах, що за собою тягне регулярні витрати на ремонт. Одним з таких є перехід біля станції метро Університет (див. відео).

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Проектом пропонується облаштування наземного регульованого пішохідного переходу через бульвар Тараса Шевченка. Відсутність фізичного бар’єру дасть можливість перетнути вулицю людині у візку, з візком, з велосипедом, з багажем без зайвих зусиль. Також знижує ризик падіння і травм для всіх категорій пішоходів. До того ж алея посеред бульвару майже не використовується населенням, оскільки не має легкого і швидкого доступу.

Ключові показники оцінки результату проекту

Кількість пішоходів, зокрема маломобільних.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Наземний перехід ефективний для людей з інвалідністю та інших маломобільних. У даному випадку також робить зелену зону бульвару привабливішою для прогулянок.

Бюджетна ефективність проекту

Потребує видатки на електроенергію та планове обслуговування обладнання

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

1. Розробка проектно-кошторисної документації. 2. Встановлення, підключення і налаштування світлофорного об'єкту. 3. Демонтаж двох секцій паркану. 4. Пониження бордюрного каменю. 5. Укладання тротуарної плитки. 6. Нанесення дорожної розмітки.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Паркування на тротуарах і перехрестях.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА)

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".