Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Наземний перехід до метро Університет На реалізації

Доданий
03.03.2019
Номер
561
Дороги, транспорт

Облаштування наземного регульованого пішохідного переходу через бульв. Тараса Шевченка на перехресті з вул. Пирогова.

Проект покликаний полегшити сполучення між станцією метро Університет, зупинкою громадського транспорту, алеєю вздовж бульвару, ботанічним садом та іншими об'єктами інфраструктури для маломобільних людей. А також підвищити пішохідну привабливість Києва.

Бюджет
402 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Район
Загальноміський проект
Адреса
Тараса Шевченка бульвар, Шевченківський район, Київ

Опис

Проблема

У сучасному містобудуванні відмовляються від підземних пішохідних переходів на користь наземних. Києву з радянських часів дістались у спадок широкі автомагістралі в центральних районах і викопані переходи під ними. Ніхто не любить ходити по сходах. У таких місцях для маломобільних громадян перейти на інший бік вулиці фізично тяжко, а для людей з інвалідністю не є можливим. Тут підвищена травматичність. У підземних переходах легко виникає стихійна торгівля, антисанітарія, їх затоплює при сильних дощах, що за собою тягне регулярні витрати на ремонт. Одним з таких є перехід біля станції метро Університет (див. відео).

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Проектом пропонується облаштування наземного регульованого пішохідного переходу через бульвар Тараса Шевченка. Відсутність фізичного бар’єру дасть можливість перетнути вулицю людині у візку, з візком, з велосипедом, з багажем без зайвих зусиль. Також знижує ризик падіння і травм для всіх категорій пішоходів. До того ж алея посеред бульвару майже не використовується населенням, оскільки не має легкого і швидкого доступу.

Ключові показники оцінки результату проекту

Кількість пішоходів, зокрема маломобільних.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Наземний перехід ефективний для людей з інвалідністю та інших маломобільних. У даному випадку також робить зелену зону бульвару привабливішою для прогулянок.

Бюджетна ефективність проекту

Потребує видатки на електроенергію та планове обслуговування обладнання

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

1. Розробка проектно-кошторисної документації. 2. Встановлення, підключення і налаштування світлофорного об'єкту. 3. Демонтаж двох секцій паркану. 4. Пониження бордюрного каменю. 5. Укладання тротуарної плитки. 6. Нанесення дорожної розмітки.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Паркування на тротуарах і перехрестях.

Фотографії

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".