Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Творчий проект з елементами арт-терапії для дітей з особливими потребами та інвалідністю Позитивний висновок

Доданий
03.03.2019
Номер
602
Культура, туризм

Застосовуючи методи арт-терапії, допомогти дітям з особливими потребами та інвалідністю подолати власні страхи, ізольованість від суспільства, інтегруватись в колектив, навчитись взаємодіяти з однолітками шляхом творчого самовираження на базі наробок ГО «Українська Асоціація Художників».

Лідер проекту
Бюджет
851 422 грн
Розрахунок бюджету
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Січових Стрільців (Артема), 1/5, Шевченківський район, Київ

Опис

Проблема

Допомога дітям з особливими потребами від медичних закладів полягає лише в мед. висновку на отримання інвалідності та призначенні лікування.Соц.служби надають психологічну підтримку дітям в межах своїх можливостей без акценту на інклюзивність.В Києві представлені творчі майстерні для дітей, але вони не враховують специфіку дітей з особливими потребами.Батьки діток стикаються з неможливістю творчого розвитку своєї дитини.Оскільки ГО «УАХ» має досвід проведення соціальних заходів, в яких активну участь брали саме діти з особливими потребами,тому вважаємо проект який не має аналогів.Саме тому, що реалізація соціальних проектів проводиться лише за допомогою волонтерів без участі МОЗ,МОН та Мін. молоді та спорту,немає можливості охоплювати більшу кількість дітей через відсутність фінансування.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Проблемі інклюзивної освіти приділяється незначна увага на державному рівні в межах загальноосвітніх шкіл та дошкільних навчальних закладів, позашкільний розвиток таких дітей все ще залишається поза увагою.Наш проект охоплює саме позашкільний розвиток та зайнятість дітей з особливими потребами.Проект на базі ГО «Українська Асоціація Художників» дозволить привернути увагу суспільства до проблеми ізольованості таких дітей, буде корисним відповідним державним.установам, які розробляють програми інтегрування дітей з особливими потребами та інвалідністю в повноцінне життя. При наявності державного фінансування ми зможемо за рік надати допомогу понад 1100 дітей з особливими потребами та інвалідністю, поки МОН, МОЗ та інші профільні міністерства та відомства не розроблять відповідні програми.

Ключові показники оцінки результату проекту

Заняття в межах проекту тривають 120 хв.,три рази на тиждень (2 зан./ 30 хв., перерва 20 хв.) На початковому етапі група складається з 10 дітей, віком від 6 до 14 років включно.Одночасно у групі можуть бути присутні до 10 дітей, враховуючи дітей з особливими потребами, з якими займаються 2 викладачі та психолог.Таким чином за різними напрямками, а в нашому проекті понад 10 творчих класів, за календарний рік може бути охоплено понад 2200 дітей в тому числі близько 1100дітей з особливими потребами

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Просимо підтримати наш проект, оскільки ми пропонуємо нестандартне рішення проблеми ізоляцій дітей з особливими потребами та інвалідністю від суспільства. Але через відсутність фінансування діти-інваліди залишені наодинці зі своїми проблемами.Завдяки охопленню понад 1100 дітей, зменшується навантаження на соціальні служби. Соціальна ефективність проекту досягається шляхом залучення звичайних дітей та дітей з особливими потребами до спільного творчого процесу (інклюзивність).

Бюджетна ефективність проекту

Проект в подальшому потребує поміркованого фінансування.

Інформація про інноваційність проекту

Унікальність даного проекту полягає в поєднанні більше 10 напрямів творчості в одній локацій для всебічного творчого розвитку дітей з особливими потребами та інвалідністю в інклюзивних групах в неформальній атмосфері, що вирішує проблему подальшого інтегрування в суспільство. Ми співпрацюємо з УТОГ, УТОС, рядом спеціалізованих шкіл та дошкільних навчальних закладів, благодійними організаціями, що займаються проблемами дітей-інвалідів.

Інформація про співфінансування

Діти з особливими потребами займаються на безоплатній основі. Запланована кількість дітей з особливими потребами до 50% від загальної кількості слухачів. Крім того, діти-інваліди потребують додаткової, спеціально обладнаної кімнати реабілітації та медичного спостереження протягом заняття. Також приміщення для занять повинне бути обладнане пандусами, поручнями тощо, що потребує додаткових коштів.

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту 1. Підготовка приміщення для презентацій та пробних занять (січень). 2. Закупівля обладнання та необхідних матеріалів (січень-лютий) 3. Організація роботи та затвердження розкладу занять, інструктаж персоналу (січень) 4. Набір та формування груп. Інформаційна підтримка ЗМІ. (січень-грудень) 5. Звітний фестиваль дитячої творчості із запрошенням представників профільних інстанцій (грудень)

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутність фінансування проекту

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".