Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Мультимедійне та звукове обладнання для актового залу НВК "Кияночка" Шевченківського району Експертиза

Доданий
04.03.2019
Номер
644
Освіта

Для створення мультифункціонального простору, для забезпечення оновлення змісту і форм навчання, що відповідають сучасним вимогам освіти, розкриття творчих здібностей і талантів кожної дитини, для проведення змістовного дозвілля дітей, відеоконференцій, масових освітянських заходів НВК «Кияночка» необхідне сучасне технічне оснащення актового залу.

Лідер проекту
Світлана
Світлана Тимошенко
Бюджет
255 600 грн
Розрахунок бюджету
Район
Шевченківський
Адреса
Парково-Сирецька вулиця, 7а, Шевченківський район, Київ

Опис

Проблема

В зв’язку з усвідомленням потреби в новітніх формах навчання та проведення змістовного дозвілля дітей закладу необхідно багатофункціональне приміщення з сучасним звуковим обладнанням та відео апаратурою, в якому проходитимуть як масові заходи (семінари, круглі столи для учнів та вчителів, олімпіади, зустрічі з батьками, тощо), так і заняття та уроки, майстер-класи, гуртки та індивідуальні заняття з дітьми. Це центральне місце в закладі, в якому оцінюються результати творчої діяльності окремих учнів та учнівських колективів, проходять святкові концерти, загальношкільні лінійкі та інші заходи.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Для вирішення цих завдань необхідно встановити мультимедійне обладнання в актовому залі Навчально-виховного комплексу «Кияночка»

Ключові показники оцінки результату проекту

Розкриття творчих здібностей і талантів кожної дитини, проведення змістовного дозвілля дітей, проведення загальношкільних відеоконференцій та масових освітянських заходів.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Для здобувачів освіти, вчителів, батьків здобувачів освіти Навчально-виховного комплексу «Кияночка»

Бюджетна ефективність проекту

не потребують подальшого фінансування

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".