Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Ремонт приміщень (вестибюлів) гімназії №179 Брав участь

Доданий
04.03.2019
Номер
674
Освіта

Гімназія №179 міста Києва була побудована у 1962 році і має 1345 учнів. що фактично є перевантаженням на 190%. Вестибюлі 3 та 4 поверху мають паркетне покриття, яке вже зношене і навіть небезпечне для життя і здоров’я дітей. Паркетні плитки розсипаються та вискакують, що може призвести до травмування учнів.

Бюджет
702 102 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Тарас
Тарас Панчий
Район
Голосіївський
Адреса
просп. Голосіївський (40-річчя Жовтня), 120В, Київ

Опис

Проблема

Вестибюлі 3 та 4 поверху мають паркетне покриття, яке вже зношене і навіть небезпечне для життя і здоров’я дітей. Паркетні плитки розсипаються та вискакують, що може призвести до травмування учнів.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Саме залучення коштів громадського бюджету дозволить вирішити проблему зміни паркетного покриття 130 кв. м. в вестибюлі 3 поверху та 130 кв.м. вестибюлю 4 поверху гімназії. За прикладом вже здійснених робіт у вестибюлі 2 поверху де паркет у 2014 році замінили на екологічно чистий матеріал керамограніт.

Ключові показники оцінки результату проекту

Заміна зношеного паркетного покриття на керамогранітну плитку є довготривалим і екологічно чистим рішенням, що збереже життя і здоров’я дітей.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Вестибюль 3 поверху також є шляхом до актової зали гімназії і підпадає під дуже інтенсивне використання. У вестибюлях 3 та 4 поверху розташовуються кабінети англійської мови, психологів гімназії та загально гімназійний кабінет хімії. Тому саме покриття керамогранітом забезпечить довготривале використання в умовах перевантаженності гімназії .

Бюджетна ефективність проекту

Не потребує подальшого фінансування.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Немає

Фотографії

Експертна оцінка

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".