Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Віртуальний музей стародавнього Києва Брав участь

Доданий
04.03.2019
Номер
699
Освіта

Освітньо-інформаційний проект науково точної реконструкції та музеєфікації стародавнього Києва з використанням технологій віртуальної (VR - Virtual Reality), та доповненої реальності (AR - Augmented Reality). Проект передбачає створення віртуального простору з набором інтерактивних елементів, панелей з текстом, відео та схемами.

Бюджет
1 511 400 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Структурний підрозділ КМДА
Департамент освіти і науки
Адреса
вул. Володимирська, 2, Київ

Опис

Проблема

Музеї по усьому світу застосовують VR та AR технології задля того, щоб показати свої експозиції та колекції якомога більшій кількості відвідувачів та глядачів. Створюють абсолютно новий досвід за допомогою нових технологій, занурюють в захоплюючі інтерактивні пригоди. Технології застосовуються для створення віртуальних турів містами, природними парками і музеями, з метою зробити їх доступними кому завгодно, в будь який час та у будь якій країні світу. Для створення 360° відео, інтерактивних експозицій та навіть перенесення глядача у класичні картини. Все це стало можливо завдяки проникненню та доступності необхідних технологій у повсякденне життя, загальній доступності інтернету та розповсюдженості смартфонів. Ці технології є визначальними у майбутньому усієї освітньої галузі.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Проект передбачає науково точну реконструкцію та відтворення стародавнього Києва - міста Володимира за часів його найбільшого розквіту. Проект включає в себе створення віртуального туру середньовічним містом: княжий дитинець, палац князя Володимира, Десятинна церква, терем княгині Ольги, Софію, частину житлової забудови з відтвореними інтер’єрами та з сценами життя, Золоті, Жидівські та Лядські ворота. З інтерактивними елементами - текстом з історичною інформацією та коментарями, гравюрами та малюнками, відео і схемами. Проект також передбачає розміщення табличок із QR-кодами на реальних історичних локаціях тих об’єктів що не збереглися до нашого часу, але відомих нам завдяки археології. Просканувавши код смартфоном, користувач побачить тримірну, достовірну та інтерактивну реконструкцію.

Ключові показники оцінки результату проекту

Статистика відвідування сайту з віртуальним туром, кількість сканування QR-кодів, моніторинг засобів масової інформації та соціальних мереж. Проект (опціонально) також може передбачати інтеграцію внутрішнього показу admob-спонсорської реклами, надходження з якої, можуть бути автоматично спрямовані спочатку на покриття вартості розробки проекту, в місцевий бюджет, або в будь-які благодійні фонди міста.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Технологія віртуальної та доповненої реальності руйнує бар’єри, дозволить дітям та дорослим з усієї країни відвідати стародавній Київ, побачити реальні реконструкції історичних об’єктів в їх первісному вигляді. Побачити сцени із життя середньовічного міста, дізнатися про маловідомі подробиці повсякденного життя містян, побувати у знищеному під час монголо-татарської навали Десятинному храмі, княжому палаці та дитинцю. Проект не потребує дорогих VR-сетів чи спеціалізованої техніки.

Бюджетна ефективність проекту

Проект не потребує додаткового фінансування.

Інформація про інноваційність проекту

Технології віртуальної та доповненої реальності із кожним роком стають все більш доступними та масовими. В 2016 році відбувся вихід AR гри Pokemon Go, що стала справжнім бумом та залучила до світу доповненої реальності сотні мільйонів людей. В цей же рік провідні музеї світу почали створювати VR експозиції, інтерактивні тури та екскурсії. Те, що лише десятиліттям раніше раніше могли уявити тільки фантасти, стало реальністю. Наш проект може стати однією із візитівок Києва, вікном у майбутнє.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".