Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

«РОЗГОВОРИТИ та ДОМОВИТИСЯ». Позитивний висновок

Доданий
04.03.2019
Номер
712
Освіта

Навчання дитячих мобільних груп переговірників при новоутвореній школі переговірників.

Лідер проекту
Вадим
Вадим Рахліс
Бюджет
991 981 грн
Розрахунок бюджету
Район
Департамент освіти і науки
Адреса
просп. Павла Тичини, 6, Київ

Опис

Проблема

В освітніх закладах відсутній навчальний предмет з соціальної комунікації. Через що діти не вміють спілкуватися та вирішувати конфліктні ситуації з однолітками, батьками та вчителями.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Створення навчальних груп з підлітків 11-16 років та викладання авторської програми «РОЗГОВОРИТИ та ДОМОВИТИСЯ» та авторської гри «СИМУЛЯТОР ПЕРЕГОВОРІВ». Навчання за програмою змінює у дітей установки сприйняття процесу спілкування та сприяє позитивному мисленню у конфліктах, розвиває комунікативні та переговорні навички, допомагає досягати домовленостей та успіху у переговорах. Такі діти спроможні вирішувати будь-які конфлікти з друзями, в школі, в дома та ін. Вміння керувати конфліктами є ефективною протидією булінгу. Діти з мобільних груп переговірників зможуть гідно та професійно допомагати вчителям та керівництву навчальних закладів конфліктні ситуації між батьками, вчителями та дітьми, що зветься шкільна медіація. Наочним успішним прикладом є 11 учнів середньої школи №7 м. Бровари,

Ключові показники оцінки результату проекту

Поширення ініціативи зі створення мобільних груп переговорників, ідея яких була підтримана на Давоському форумі з комунікацій в м. Києві, вересень 2016 року. Наявність у дітей навичок та сертифікатів медіатора. Учасники дитячих мобільних груп переговорників як майбутні представники шкільної медіації у радах шкіл.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

інклюзивність, кількість потенційних користувачів проекту, в тому числі безоплатно, інформація про те, яким чином забезпечується загальнодоступність проекту, зокрема, опис та кількісні показники, тощо). Підтвердження необхідності введення в шкільну навчальну програму предмету з соціальної комунікації. Розвиток шкільної медіації. Батьки та дорослі будуть наслідувати приклад позитивного спілкування у своїх дітей.

Бюджетна ефективність проекту

(наприклад, збільшує видатки бюджету (після реалізації потребує подальшого фінансування), проект може бути самоокупним ( у такому разі заз

Інформація про інноваційність проекту

Цей проект допоможе дітям, а через них батькам і вчителям навчитися позитивному спілкуванню та вмінню домовлятися. Нарешті люди збагнуть, що в переговорах неможливо перемагати, а тільки домовитися чи не домовитися. Ідея створення мобільних груп переговорників отримала перемогу в номінації «Idea of the Future» («Ідея майбутнього») на Давоському форумі з комунікацій у м.Києві, вересень 2016 року.Важливо! Слід зазначити важливі новації ГБ-3 щодо впровадження критеріїв інноваційність, бюджетна та со

Інформація про співфінансування

(співучасть) у проекті (обсяг додаткових коштів (матеріальних ресурсів), етапність виконання робіт та інша інформація).

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

(календарний план робіт та/чи послуг, які необхідно придбати для реалізації проекту). Набір дитячих мобільних груп переговорників. Придбання необхідного устаткування та друкованих матеріалів. Планування та проведення двогодинних занять двічі на тиждень впродовж учбового року. Канікули використовуються для виконання додадкових домашніх завдань та отримання додакового навчання за кордоном (влітку) з питань медіації.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Великий попит серед учнів щодо потрапляння до лав дитячої мобільної групи переговорників. Навчання не є ефективним, якщо склад групи менше 6 учнів та більше 22-х. Доведеться робити конкурсний відбір.

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".