Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Громадська платформа SportMedia - 21 Брав участь

Доданий
04.03.2019
Номер
724
Публічний простір

Інформаційно-просвітницький проект, спрямований на обговорення та висвітлення у ЗМІ актуальних тем в сфері фізичної культури та спорту, здоров'я нації, формування культури екосередовища в суспільстві.

Бюджет
190 556 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Олена
Олена Котляр
Структурний підрозділ КМДА
Департамент молоді та спорту
Адреса
вул. Хрещатик, 36, Київ

Опис

Проблема

Недостатній рівень інформування суспільства щодо широкого спектру проблем щодо фізичної культури, спорту, виховання здорової нації, здорового способу життя тощо.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Провести інформаційно-просвітницьку кампанію з порушенням соціально-важливих питань напрямку спорту задля популяризації спорту та принципів здорового способу життя, підвищення рівня обізнаності громадян щодо проблем у зазначеній сфері.

Ключові показники оцінки результату проекту

Кількість проведених заходів: форуми, круглі столи, брифінги. Інформаційне охоплення в соцмережах. Кількість переглядів постів, подій та відео, що розміщено в соцмеражах.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Проект є загальнодоступним для громадян. Адже будь-який киянин може відвідати заходи або особисто (або передивившись в онлайн-режимі).

Бюджетна ефективність проекту

Проект не потребує подальшого бюджетного фінансування.

Інформація про інноваційність проекту

1. Задіює широку аудиторію: дітей старшого шкільного віку, молоді та дорослих. 2. Залучення молоді до здорового способу життя через мотивацію і приклади лідерів суспільної думки: провідних спортсменів, які залучатимуться на заходи в якості спікерів, тощо. 3. Висвітлення актуальних та цікавих спортивних заходів та подій Києва через сучасні та популярні канали комунікації у конкретній цільовій аудиторії.

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

1. Розробка плану заходів та медіа-плану; 2. Створення події в ФБ; 3. Анонсування заходів через різні канали комунікації; 4. Підготовка роздаткової продукції на заході (медіакіт); 5. Проведення заходів; 6. Поширення інформації про результати заходу.

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".