Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

#KYIVECOSCHOOL Експертиза

Доданий
05.03.2019
Номер
908
Екологія

Освітній проект у сфері екології – еко-школа онлайн та офлайн формату, спрямована на формування еко-свідомості київської молоді: студентів вищих навчальних закладів, коледжів, загальноосвітніх навчальних закладів.

Лідер проекту
Вікторія
Вікторія Петрань
Бюджет
889 685 грн
Розрахунок бюджету
Район
Департамент освіти і науки

Опис

Проблема

Столиця України, місто Київ – є одним із найбрудніших міст. Враховуючи те, що столиця є приймаючим містом міжнародних та всеукраїнських заходів, Київ має стати флагманом у сфері збереження екології та зразком для інших українських міст. За рік у Києві збирають 1,2 млн тонн побутових відходів. На території міста функціонує лише один сміттєспалювальний завод – київська «Енергія». За рік на ньому спалюють 260-280 тис. тонн. Це вже відсортоване сміття. Наразі, в Києві сортується лише 10% побутових відходів.Тобто виходить, що для того щоб спалити річну кількість сміття лише Києва, варто палити його майже 5 років (!). І це тільки те, яке змогли відсортувати. Аби це зупинити – необхідно вирішити проблему індиферентної екологічної поведінки.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Ми пропонуємо: поширення інформації про екологічну проблему, шляхи її вирішення, що в свою чергу пробудить екосвідомість киян. Для цього необхідно: запустити Еко-школу онлайн та офлайн формату, яка передбачає лекції, майстер-класи, влоги та публікації на тему екології. Ми прагнемо зробити місто Київ прикладом для України та всього світу. Лекції будуть супроводжуватися практичною частиною задля закріплення знань та інтегрування екологічності в побут киян. Зокрема: майстер-класи по плетінню авосьок, навчальні модулі по сортуванню сміття, які замінять поліетиленові пакети, екскурсії на сміттєперероблюючу станцію, інфографіки, тощо.

Ключові показники оцінки результату проекту

1. Анкетування на початку проекту і після збільшення еко свідомісті на 30%. Релевантна група\вибірка – 1000 респондентів. 2. Промоакція – формування еко-kit, його популяризація та поширення серед інфлуенсерів. 3. Зведена статистика по опитуванню в соц мережах – графік з використання поліетиленових пакетів. 4. Формування та розіграш 100 партнерських пропозицій-купонів знижки на купівлю еко-чашок (новий погляд на концепцію coffee-to-go, яка несе екологічну небезпеку). Статистика.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Для того аби зробити школу загальнодоступною ми обираємо два формати: онлайн та офлайн. Офлайн формат: серія безкоштовних лекцій та майстер-класів для 150 інфлуенсерів. Наша система базується на мережевій структурі: щомісяця формується група з 30 осіб, які отримають знання та навички аби стати тренерами та поширити еко-ідеологію для ще мінімум 30 людей. Онлайн: серія освітніх влогів, доступних кожному. Охоплення: 100 000 людей.

Бюджетна ефективність проекту

Реалізація проекту може призвести до економії бюджетних коштів на ліквідацію відходів та зміцнить позитивний імідж міста Києва.

Інформація про інноваційність проекту

Онлайн та офлайн формат додає інклюзивності нашому проекту. В Україні подібної масштабної еко-школи ще не було, тим паче заснованій на мережевній структурі. Київ стане прикладом для інших міст.

Інформація про співфінансування

Розглядаємо партнерство з виробниками еко-продукції.

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

Офлайн формат еко школи буде щомісяця навчати 30 інфлуенсерів та кожному залучити та навчити ще 30 однодумців.Червень: проведення попереднього анкетування для розробки промо кампанії; формування зведеної статистики по використанню поліетиленових пакетів; розробка сценарію влогу та створення веб-сторінки, формування освітньої програми; Липень - запуск промо кампанії; зйомка влогів, укладання програми та запуск реєстрації на лекції та майстр-класи; Серпень – проведення “#kyivecoschool_1” та випуск інфлуенсерів; публікація двох влогів; Вересень – грудень – регулярний випуск серії влогів, випуск інфлуенсерів та фасилітація заходів нових тренерів. Грудень – підведення підсумків, звітність.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Політичні: нестабільність на сході країни, непередбачувані наслідки президентських виборів; Економічні: девальвація гривні; високий рівень інфляції; Соціальні, соціально-психологічні. Відсутність освітнього підґрунтя у певних соціальних груп.

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".