Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Перша шкільна обсерваторія міста Києва Позитивний висновок

Доданий
11.03.2020
Номер
1080
Освіта, громадянське суспільство

Створення першої шкільної обсерваторії в місті Києві. Проєкт передбачено для проведення уроків з астрономії та фізики, гурткової роботи, написання наукових робіт МАН учнів навчально-виховного комплексу «Домінанта» – 1500 осіб та їх батьків, педагогічного колективу школи, проведення астрономічних досліджень для закладів освіти міста Києва.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 003 442 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
РОМАН
РОМАН БАНАК
Локалізація
Дніпровський
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Юності, 3, Дніпровський р-н, Київ

Опис

Проблема

У наш час на підставі астрономічних досліджень значною мірою формуються принципи пізнання матерії і Всесвіту, найважливіші наукові узагальнення. Невпинно зростає практична значимість астрономічних досліджень, що суттєво сприяють розвитку фізики, хімії, інших природничих наук, техніки й енергетики. Зв’язок астрономії з іншими науками, її вплив на розвиток культури і технологій є складним і багатогранним. Рівень розвитку астрономії визначає основи світогляду людей. Вище зазначене можна реалізувати створенням першої шкільної обсерваторії міста Києва.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

- облаштування оглядової площадки з телескопом, яка буде знаходитись на даху школі в спеціально змонтованому куполі, для забезпечення астрономічних спостережень учнями розміщену у куполі; - облаштування кабінету спеціалізованим електронним та високотехнологічним обладнанням з оснащенням спеціалізованим програмним забезпеченням для проведення фронтальних демонстрацій, лабораторних та практичних робіт. Викладач зможе керувати процесом та обробкою результатів із свого комп’ютера або використовувати інтерактивний модуль. Результати можуть зберігатися та використовуватися надалі, в т.ч. відправлятися дітям та їх батькам на електронну пошту; - роботу з телескопом у астрономічному класі через візуалізаційне з’єднання облаштованого купола та кабінету за допомогою камер.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Підвищення рівня знань учнів з астрономії та циклу природничих наук. Забезпечення проведення уроків з астрономії та фізики, гурткової роботи, написання наукових робіт МАН учнів навчально-виховного комплексу «Домінанта» та міста Києва

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Проведення уроків з астрономії та фізики, гурткової роботи, написання наукових робіт МАН учнів навчально-виховного комплексу «Домінанта» – 1500 осіб та їх батьків, педагогічного колективу школи – 135 працівників, проведення астрономічних досліджень для закладів освіти міста Києва.

Бюджетна ефективність проєкту

Проєкт не вимагає подальших фінансових витрат, окім забезпечення експулуатації обладнання (чистка, налаштування тощо)

Інформація щодо інноваційності проєкту

Створення першої шкільної обсерваторії міста Києва, яка дозволить розширити розуміння картини світобачення сучасного світу, забезпечить популяризацію науки серед підростаючого покоління та проведення уроків, астрономічних спостережень і досліджень учнями міста

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

1003442 грн

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Проведення закупівель потрібного обладнання для реалізації проєкту (1-2 масяці). Підготовка площадки для встановлення купола (до 1 місяця). Монтажні роботи оглядового майданчика та установки астрономічного купола (3 тижні). Налаштування та встаовлення астрономічного обладнання (2 тижні)

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Погодні умови, оскільки роботи проводитимуться на даху.

Відповідальні підрозділи

Завідувач першою шкільною обсерваторією міста Києва

Назва Команди проєкту

TERRASCOPE

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".