Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Модернизация метро Відхилений остаточно за експертизою

Доданий
18.02.2020
Номер
13
Дороги, транспорт

Согласно пресс службе Киевского метрополитена, то проездом метро в Киеве в среднем пользуются больше 1500 000 человек в сутки.
Это половина население города Киева, которая каждый день пользуются услугами проезда. Почему бы эту услугу сделать более качественной? Наш метрополитен остановился в развитии с момент его основания.
Почему всему населению столицы не показать как им может быть комфортно?

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
3 000 000 грн
Розрахунок бюджету
Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Отсутствует развитие метрополитена. Хотя это самый востребованный транспорт в Киеве.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Предлагаю всё же часть денег тратить на развитие метрополитена.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Наглядный пример на фото.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Просто сделать проезд Киевлян более комфортнее, чем есть на данный момент.

Бюджетна ефективність проєкту

Проект самоокупаемый.

Інформація щодо інноваційності проєкту

Примеры западных стран, как инновация.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

Можно и не с бюджета города, а с самого метрополинета.

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Главное решиться заняться этим.

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Не делать вид что метрополитен с 80й годов должен подходить людям, которые живут в 2020.

Приклади схожих рішень (проєктів)

Копенгаген, Дубаи.

Відповідальні підрозділи

Киевский метрополитен.

Назва Команди проєкту

Модернизация метрополитена.

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.
-

Приналежність до депутатських Команд

Ні.
-

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА)

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".