Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Проект "Конструкторське бюро. Судномоделювання" Позитивний висновок

Доданий
11.03.2020
Номер
1492
Експериментальні (інноваційні, міжтематичні)

Проект "Конструкторське бюро. Судномоделювання" - дитячий технопарк майбутнього у Київському Палаці дітей та юнацтва. Мета: популяризація інженерних знань, надання навичок роботи з деревом, металом, підготовка молоді до усвідомленого вибору професії . На базі бюро майбутні інженери проводитимуть дослідно - конструкторські роботи, розроблятимуть проекти з використанням найсучасніших технологій.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
141 090 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Наталія
Наталія Кучер
Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Нестача в Україні висококваліфікованих, інженерних кадрів. Недостатня кількість місць, де молодь може спробувати себе у різних видах діяльності.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Збільшення кількості місць у лабораторіях із сучасним обладнанням для набуття молоддю інженерних знань та навичок, підготовка до навчання у вищих навчальних закладах технічного спрямування.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Кількість вихованців, які вступили у ВНЗ технічного спрямування

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Загальнодоступний для всіх учнів 6 - 11 класів м. Києва

Бюджетна ефективність проєкту

Після реалізації не потребує значного фінансування

Інформація щодо інноваційності проєкту

Розвиток творчих здібностей резидентів України

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

141090

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Придбання товарів за кошторисом. 2. Встановлення в лабораторії. 3. Навчання вихованців.

Назва Команди проєкту

Своє серце віддаю дітям

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Відповідальні підрозділи

Департамент освіти і науки

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".