Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Перехід на Арсенальній Очікує рішення

Доданий
11.03.2020
Номер
1500
Дороги, транспорт

Облаштування наземного переходу через вулицю Грушевського поряд станції метро Арсенальна з встановленням світлофорів полегшить перехід киянам та гостям столиці, а особливо, маломобільним категоріям населення. Вийшовши з метро Арсенальна буде зручно перейти перехрестя і попрямувати вздовж вулиці чи зайти до маркету їжі та поповнити сили для подальшої подорожі.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
498 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Велика кількість побудованих підземних переходів та ретроградність мислення в необхідності їхнього подальшого будівництва є спадком радянських часів, коли інтересами та можливостями окремо взятого громаднина нехтувались. Відповідно до концепцій розвитку європейських міст найпріорітетнішими користувачами інфраструктури є пішохіди та користувачі легкого громадського транспорту. Для даних споживачів інфраструктури міста бар’єри у вигляді сходів у переходах та сходинок наземних переходах (тротуари) мінімізуються. Тому досить ненормальною виглядає ситуація, коли в Києві, в місті, де концепцією в пріорітеті передбачено розвиток безбар'єрного пішого руху, люди вийшовши з метрополітену, мусять знову спускатись в підземелля, щоб перейти на іншу сторону дороги.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

В межах Ареснальної площі (поряд станції метро Арсенальна) пропонуємо облаштувати наземний перехід через вулицю Грушеського. Це дозволить пішоходам та моломобільним особам безбар’єрно переходити на іншу сторону вулиці. Після наявності залишків коштів по реалізації переходу через вулицю Грушеського та після проведення експертизи, пропонуємо наступним кроком зробити на даному перехресті надземний регульований перехід через вулицю Московську.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Зростання кількості пішоходів та маломобільних груп населення, а також зростання рівня користування легким пасажирським транспортом. Формування культури серед водіїв, коли повага до інших учасників руху є однією з важливих компонент.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Люди з фізичними вадами, люди похилого віку, батьки з малими дітьми, а особливо, з візочками, травмовані особи, люди з мікромобільним/легким громадським транспортом зможуть швидше долати вулицю, уникаючи на шляху бар’єри.

Бюджетна ефективність проєкту

Утримання об’єктів в належному стані

Інформація щодо інноваційності проєкту

Надземні переходи в європейських містах є нормою. І, навіть, в місцях, де колись були побудовані підземні переходи (особливо стосується міст бувших соцкраїн) створюється альтернатива у вигляді наземних переходів або встановлення ліфтів. В свою чергу, на перехресті біля Арсенальної для автомобілів діє світлофорне регулювання, тому. Тому очевидно не має бути великої перешкоди зробити цей простір відкритим не тільки для автомобілів, але й для людей. Дане рішення наближає до Європи та її стандартів.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

Фінансування з бюджету Києва 396000 грн.

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Розробка проектно-кошторисної документації. 2. Закупівля необхідного обладнання та технічних засобів. 3. Налаштування світлофорів для руху транспортних засобів та пішоходів через перехрестя. 4. Встановлення світлофорних елементів. 5. Нанесення дорожної розмітки та встановлення знаків.

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Відсутність політичної волі київських чиновників. Незапланована додатково потреба у фінансуванні. Перешкоджання реалізації проекту власниками торгівельних площ підземного переходу.

Приклади схожих рішень (проєктів)

Відкриття руху для пішоходів на перехресті вулиць Пушкінської та Богдана Хмельницького (метро Театральна)

Назва Команди проєкту

Урбан Крю

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА)

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".