Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Лінгафонний кабінет у школі № 93 Позитивний висновок

Доданий
11.03.2020
Номер
1605
Освіта, громадянське суспільство

Проект лінгафонний кабінет у школі № 93 передбачає встановлення спеціального обладнання – ноутбуків для вчителя та учнів, спеціалізованої гарнітури, мережевого обладнання та програмного забезпечення для перетворення комп’ютерного класу в інтерактивне мультимедійне середовище із розширеними можливостями лінгафонної лабораторії.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
290 400 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Подільський
Адреса установи/закладу, будинку
пров. Межовий, 7, Подільський р-н, Київ

Опис

Проблема

Сучасний лінгафонний кабінет є запорукою успішного процесу вивчення іноземної мови. Він дозволяє оволодіти учнями основними навичками спілкування: а) говоріння - вчитель може записувати одночасно висловлювання кожного учня, може організовувати індивідуальну або групову вправи; вчитель може контролювати правильність вимови кожного з учнів; б) аудіювання - учні можуть прослуховувати підготовлені вчителем аудіо-файли всі одночасно, працюючи власним темпом, записувати власні усні вправи та порівнювати із оригіналом, коректувати свою вимову; в) читання - учні мають можливість читання тексту та одночасного його аудіювання; г) письмо – учні можуть писати диктанти своїм темпом, маючи можливість повторного відтворення аудіо запису або змінювання темпу відтворення запису;

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Мета проекту – створити учням ліцею найкращі умови оволодіння іноземними мовами. Лінгафонний кабінет дасть змогу вчителеві зробити процес навчання захоплюючим та індивідуальним. Викладач зможе краще контролювати оволодіння учнями основними аспектами говоріння, читання, письма та аудіювання. Також за допомогою лінгафонного кабінету учні матимуть можливість повного або часткового занурення в іноземну мову, що цілковито контролюватиметься вчителем. Роботу учнів можна буде організовувати так індивідуально, як і групою або цілою аудиторією.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Запропонований проект повністю реалізуватиме найважливіші складові процесу мовного навчання –транслювання голосу або аудіо файлу окремому учню, групі учнів або всій аудиторії одночасно; контроль вимови кожного учня, можливість запису кожного учня; можливість учнів одночасного прослуховування та записування, роботи над вимовою, порівняння та аналізу свого запису з оригіналом, можливість індивідуальної регуляції швидкості та гучності запису; готування власного оригінального навчального матеріалу.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

так

Бюджетна ефективність проєкту

Не потребує додаткового фінансування

Інформація щодо інноваційності проєкту

Модернізація матеріально-технічного оснащення робочих місць вчителів та учнів дасть можливість використання новітніх цифрових технологій у вивченні іноземних мов, як під час групових, індивідуальних так і фронтальних форм робіт

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

290400

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Закупівля, налаштування, експлуатація

Відповідальні підрозділи

Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації

Назва Команди проєкту

Клуб громадського бюджету

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".