Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

ДонорUA: популяризація донорського волонтерського руху Брав участь

Доданий
11.03.2020
Номер
1807
Здоров'я

Проведення заходів щодо популяризації донорського руху, а саме здача кров, визначення груп крові, лекції, тренінги, конференції, екскурсії.
Для забезпечення готовності вчасно покривати потребу в донорській крові, на 1000 осіб (мешканців міста, громадян держави) необхідна наявна кількість 30-40 донорів. Для м. Києва має бути 90-120 тис донорів, що в чотири рази більше, ніж є сьогодні.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
2 947 800 грн
Розрахунок бюджету
Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Пацієнти самостійно шукають донорів крові. Відсутня популяризація донорського руху на рівні міста. Відсутня комунікація з донорами крові. Така систуація провокує нестачу компонентів крові і ставить під питання їх якість. Проведення заходів щодо популяризації донорського руху, а саме здача кров, визначення груп крові, лекції, тренінги, конференції, екскурсії. Для забезпечення готовності вчасно покривати потребу в донорській крові, на 1000 осіб (мешканців міста, громадян держави) необхідна наявна кількість 30-40 донорів. Для м. Києва має бути 90-120 тис донорів, що в чотири рази більше, ніж є сьогодні.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Провести масштабну інформаційно-агітаційну кампанію в Києві, протягом 2021 року. Кампанія включає в себе: Розробку інформаційних матеріалів, для розповсюдження у місцях перебування великої кількості людей, стратегічної аудиторії для донорства (навчальні та медичні заклади, зупинки громадського транспорту (власне транспорт), локації масштабних подій, тощо та в мережі інтернет. Проведення тематичних заходів (за календарним планом), різного формату - дні донорства, лекторії, зустріч з відомими особистостями, зустрічі формату питання-відповідь між зацікавленими містянами та працівниками медичної сфери, фестивалі, аукціони, збір коштів. Розробка та поширення серії відеороликів про донорство. Лекції, семінари та вебінари в навчальних закладах різного рівня та для різних в

Ключові показники оцінки результату проєкту

вдвічі збільшено кількість донорів крові - 50 000 донорів

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

За рахунок організації онлайн та оффлайн заходів, їхньої різноманітності та різнонаправленості до активностей проекту можна залучити велику кількість киян-представників різних професій, рівня забезпеченості, поглядів, тощо. Це дозволить побудувати міцніші зв’язки серед населення, виховати у людей розуміння необхідності всеохоплюючого залучення до питань громадського та особистого здоров’я і вивести столицю на новий рівень поміркованості.

Бюджетна ефективність проєкту

реалізація проєкту призводить до економії коштів за рахунок популяризації превентивної медицини

Інформація щодо інноваційності проєкту

інтеграція інфомаційних систем, співпраця з центром крові та департаментом ОЗ з метою досягнення спільної мети - збильгення кількості решулярниз донорів крові

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

2947800

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Погодження концепції та плану кампанії Визначення ключових пріоритетів та напрямків руху Аналіз каналів поширення інформаційних матеріалів Старт промо-кампанії проекту Розробка супровідних та POS-матеріалів Залучення лідерів думок до участі у ключових активностях Старт лекцій Проведення першого волонтерського збору (кемпу) для залучення більшої кількості волонтерів до організації заходів в рамках проекту Розміщення інформаційних матеріалів на визначених локаціях Проведення запланованих заходів, реалізація плану кампанії (І етап) Проведення другого (проміжного) волонтерського збору, для внесення коректив, збору зворотного зв’язку та корекції дій Проведення запланованих заходів, реалізація плану кампанії (ІІ етап) Проведення заключного волонтерського збору. Аналіз проведеної кампанії

Назва Команди проєкту

ДонорUA

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Відповідальні підрозділи

Департамент суспільних комунікацій ВО КМР (КМДА)

За проєкт проголосували

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".