Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Мультимедійний комплекс для забезпечення сучасного освітнього процесу в ДНЗ (яслах-садку) № 605 Брав участь

Доданий
02.03.2020
Номер
185
Освіта, громадянське суспільство

З метою підвищення якості дошкільної освіти необхідно забезпечити заклад інтерактивним комплексом, що дозволить легко та швидко взаємодіяти з навчальними матеріалами. Такий комплекс обладнання дозволить зробити освітній процес яскравим, наочним та динамічним.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
234 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Оболонський
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Йорданська, 7-Г

Опис

Проблема

Відсутність сучасних технічних новинок, спрямованих на підвищення якості освіти дітей.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Забезпечити ДНЗ інтерактивним комплексом, який буде надавати унікальні можливості для навчання і творчості дітей.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Покращення якості освітнього процесу.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Проєкт розрахований на вихованців закладу дошкільної освіти, педагогів, студентів, які перебувають в закладі на навчальній та виробничій практиці.

Бюджетна ефективність проєкту

Після реалізації даний проект не потребує подальшого фінансування.

Інформація щодо інноваційності проєкту

Інноваційний

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

234000

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Підготовка документів; виставлення на тендер позицій згідно кошторису; закупівля нового обладнання.

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Зміна вартості інтерактивного комплексу передбачена обов’язковим резервом у кошторисі проекту.

Назва Команди проєкту

Майбутнє ДНЗ 605

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".