Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Інтерактивна дошка для ЗДО № 685 Очікує рішення

Доданий
02.03.2020
Номер
215
Освіта, громадянське суспільство

Оснащення мультимедійним обладнанням ЗДО №685 для проведення освітніх та культурних заходів

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
122 400 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Людмила
Людмила Гаврилюк
Локалізація
Оболонський
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Приозерна, 6

Опис

Проблема

Матеріально технічна база закладу застаріла і не відповідає сучасним вимогам. Для повноцінного впровадження інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі необхідно змінити матеріально технічне оснащення.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Для створення умов  покращення надання освітніх послуг необхідне укомплектування навчальних кабінетів необхідним сучасним інтерактивним та мультимедійним обладнанням для максимально ефективного використання новітніх інформаційних, комунікаційних та інтерактивних технологій навчання.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Перехід на якісно новий рівень організації роботи з учасниками освітнього процесу.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Всі учасники освітнього процесу будуть мати доступ до сучасного обладнання

Бюджетна ефективність проєкту

Не потребує подальшого фінансування

Інформація щодо інноваційності проєкту

Модернізація матеріально технічного оснащення дасть можливість використання новітніх цифрових технологій в освітньому процесі.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

122400

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Закупівля обладнання. Монтаж, кріплення проектору, інтерактивної дошки. Встановлення та налаштування мультимедійного та комп'ютерного обладнання.

Назва Команди проєкту

Сучасні дошкільнята

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".