Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Соціальний проєкт "ANTI-лайка" Позитивний висновок

Доданий
05.03.2020
Номер
335
Освіта, громадянське суспільство

Соціальний проєкт «ANTI-лайка» націлений на вирішення актуальних проблем культури мови та має на меті створення соціальної реклами «ANTI-лайка», головними цілями якої є популяризація культури мовлення та боротьба з використанням нецензурної лексики як серед студентської молоді, так і в суспільстві загалом.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
609 600 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Загальноміський проект
Адреса установи/закладу, будинку
просп. Любомира Гузара, 1, Солом’янський р-н, Київ

Опис

Проблема

Проєкт має на меті створення соціальної реклами «ANTI-лайка», головними цілями якої є популяризація культури мовлення та боротьба з використанням нецензурної лексики як серед студентської молоді, так і в суспільстві загалом. Сучасний стан в українському соціумі свідчить про те, що є потреба в «соціальному оздоровленні» нації, а збереження культури української мови – одне з найважливіших завдань інноваційного українського суспільства. Тому просування соціальної реклами «ANTI-лайка» є вагомою складовою формування нового покоління успішної держави.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Створення та просування соціальної реклами "ANTI-лайка", засобами реалізації якої можуть бути листівки, буклети, банери, біл-борди, флаєри, рекламні модулі, Інтернет, а також – розміщення соціальної реклами на сувенірній продукції. Окрім цього, ефективність соціальних рекламних кампаній залежить не лише від стратегії розміщення рекламних повідомлень, але і від якості змісту цього виду реклами. Саме творча складова багато в чому визначає ефективність соціальної реклами «ANTI-лайка», тому важливою стає робота креативної групи: авторів та дизайнерів.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Розміщення соціальної реклами «ANTI-лайка» на буклетах, банерах, біл-бордах, флаєрах, рекламних модулях, в соціальних мережах, на промо-продукції.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Соціальний проєкт «ANTI-лайка» є некомерційним проектом, розрахований на українське суспільство загалом. Загальнодоступність проєкту – у засобах його реалізації, а саме розміщення соціальної реклами «ANTI-лайка» на буклетах, банерах, біл-бордах, флаєрах, рекламних модулях, Інтернеті, відео-, аудіороликах, засобах Public Relations (зв’язків з громадськістю), а також – розміщення соціальної реклами на футболках, бейсболках, ручках, календарях, блокнотах.

Бюджетна ефективність проєкту

Соціальний проєкт «ANTI-лайка» є некомерційним проектом

Інформація щодо інноваційності проєкту

Соціальний проєкт «ANTI-лайка» є інноваційною формою коригування соціальних процесів за рахунок наявність нових ідей, підходів, технологій вирішення соціальної проблеми культури мовлення на всеукраїнському рівні.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

609600

Інформація про співфінансування (співучасть) у проєкті

Співзасновниками проєкту є Національний авіаційний університет. Соціальна реклама є важливим засобом впливу на молодь та її розвиток, а тому, на відміну від іншої реклами, дозволена в навчальних закладах.

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Пілотне просування рекламної продукції проєкту планується серед студентства столиці та має на меті досягти всеукраїнського масштабу. 1. Розробка рекламної продукції. 2. Робота з дизайнером. 3. Проведення інформаційної компанії. 4. Проведення заходів.

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Підвищення цін на різновиди носіїв реклами.

Назва Команди проєкту

"ANTI-лайка"

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Так.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент суспільних комунікацій ВО КМР (КМДА)

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".