Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Швейцарський велопаркінг на Хрещатику Брав участь

Доданий
06.03.2020
Номер
401
Дороги, транспорт

Задля створення умов комфортного та безпечного пересування маломобільних груп населення, наземний перехід з острівцем безпеки через Хрещатик зберігається (позиція КМДА та громади). Наш проєкт дозволяє відкрити підземний перехід і облаштувати його велопарковками, велобоксами, веломайстернями, щоб представники мікромобільності могли залишати свої транспортні засоби на тривалий час або ремонтуватись

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 096 500 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди

Команда проекту

Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

1) недостатність міської велоінфраструктури та велопарковок зокрема; 2) відсутність дискурсу про переосмислення підземних переходів і їх завелика концентрація в центрі столиці України; 3) більшість підземних переходів віддані під торгівлю, де панує антисанітарія

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Враховуючи те, що КМДА вирішило зберегти наземний перехід (посиливши його острівцем безпеки) та відкрити підземний перехід, як дублюючий, ми пропонуємо підземний простір облаштувати велобоксами, велопарковками та веломайстернями для сховища та ремонту велосипедів, самокатів та інших засобів мікромобільності.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Створення в самому центрі країни та міста місця зберігання велосипедів.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Велопаркінг є загальнодоступним та безоплатним. Відвідувачі та працівники КМДА, навколишніх ТЦ, закладів дозвілля, офісів, будинків та магазинів матимуть можливість користуватись велосховищем.

Бюджетна ефективність проєкту

Локація може бути цікавою для сервісів прокату велосипедів, електросамокатів, тощо або зарядки персонального легкого транспорту

Інформація щодо інноваційності проєкту

Такі проєкти в Україні ще не реалізовувались

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

На суму згідно кошториса

Інформація про співфінансування (співучасть) у проєкті

Після перемоги проєкту та підтримки його КМДА, має з'явитись інтерес компаній, що здійнюють прокат велосипедів, самокатів тощо. Лише після підтримки міста, можуть з'явитись потенційні співінвестори для такого проєкту

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1) Актуалізувати ціни на велосховища та системи розблокування/блокування транспортних засобів; 2) Підготувати технічне завдання на закупівлю: а) велобоксів; б) П-подібних велопарковок; в) веломайстерні; 2) Оголосити закупівлю товарів (вказаних у п.1) та автоматизованої системи блокування/розблокування велобоксів; 3) встановити та передача на баланс підприємства визначеного балансоутримувачем

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

1) В цьому місці мають бути 2 переходи: наземний та підземний, однак на даний момент підземний перехід не здано в експлуатацію; 2) Прийняти та під'єднати до єдиної міської системи камери відеоспостереження, які встановлені інвестором інвестиційного проєкту про реконструкцію цього підземного переходу; 3) Розробка/придбання автоматизованої системи блокування/розблокування велобоксів; 4) Зміна цін

Приклади схожих рішень (проєктів)

Подібні проєкти в Україні не реалізовувались, лише в Швейцарії, Бельгії, Франції

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури
ШЕУ Шевченківського району КК "Київавтодор"

Назва Команди проєкту

Urban initiatives crew

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА)

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".