Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Депарканізація Києва На реалізації

Доданий
07.03.2020
Номер
521
Дороги, транспорт

Заміна пішохідного огородження на антипаркувальні стовпчики та велостійки для обмеження від заїзду автомобілів

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
100 706 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Загальноміський проект
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Володимирська, 64

Опис

Проблема

Київ непривабливий на багатьох вулицях, а часом і небезпечний через огорожі: паркани вздовж тротуару, навколо газонів і дитячих майданчиків, закриті житлові комплекси. Найбільше столиця страждає від надмірної кількості напрямляючого пішохідного огородження, особливо в центрі, на вулицях з історичними спорудами. Шкоди від парканів більше, ніж користі. Такі рішення сприяють збільшенню швидкості руху авто, але не захищають пішохідну зону, оскільки не є міцними. Погіршують видимість на перехрестях та пішохідних переходах. Суттєво зменшують ширину хідників, мають гострі елементи, створюють бар’єр у місцях, де потрібен прохід. Погіршують естетичну привабливість загалом. На мою думку використання такої кількості дорогих металевих парканів на вулицях міста є невиправданою витратою грошей киян.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Замінити огорожі на стовпчики та велостійки, оскільки вони ефективні проти порушення правил паркування, але на відміну від парканів є більш функціональними, естетичними і дешевшими.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Кількість порушень правил паркування. Кількість пішоходів. Кількість користувачів велосипедів.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Звільнення пішохідної зони від стихійного паркування дасть можливість безпечно і комфортно пересуватись всім категоріям населення.

Бюджетна ефективність проєкту

Пропонується стару огорожу здати на металобрухт і отримати бонус на дрібні витрати

Інформація щодо інноваційності проєкту

Використання стовпчиків є поширеним. Велопарковки у якості обмежувальних засобів вперше у Києві використані у 2019 році на вулиці Пушкінській

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

100706

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1 Закупівля матеріалів; 2 Демонтаж пішохідного огородження і навколо лунок дерев; 3 Облаштування периметру стовпчиками і велопарковками

Назва Команди проєкту

Кияни

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА)

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".