Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

« Сучасний технологічний простір школи № 249» Позитивний висновок

Доданий
09.03.2020
Номер
560
Освіта, громадянське суспільство

Створити сучасний технологічний простір у школі № 249, де діти з задоволенням будуть навчатися, працювати та любити свою працю. Куди вони з задоволенням приходитимуть отримувати нові знання, здобувати справжні життєві навички. Де вони зможуть виявити та розкрити свої таланти, де не буде завадою – відсутність обладнання.
Наша мета обладнати усі напрямки кабінетів технології:

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 311 586 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Деснянський
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Беретті Вікентія, 7, Деснянський р-н, Київ

Опис

Проблема

Довгий час вважалося , що предмет «Трудового навчання» не найважливіший для освоєння учнями і несе лише естетичний напрям. Тому оснащення таких кабінетів у школах залишилось осторонь.Найбільшу роль виконує роботу самостійно, власними руками. Саме тому виникла необхідність у засвоєнні навичок відіграють емоції, які дитина «пропускає» через себе, тобто створення сучасних сприятливих умов для пізнання та всебічного розкриття можливостей талантів наших учнів. Наша школа велика та світла, має відремонтовані приміщення для навчання дітей. Але не має достатньо оснащення у кабінетах так, а деяке прийшло у непридатність за строком експлуатації.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Облаштувати 3 локації сучасного технологічного середовища . Це саме те необхідне середовище, якого так не вистачає сучасному начальному закладу. Отже, обладнавши приміщення всім необхідним, ми зможемо зробити світній процес учнів і в урочний, і в позаурочний час по-сучасному технологічним, цікавим, наповненим і змістовним.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Перш за все, що має змінити реалізація цього проекту, це ставлення учнів до організації освітнього простору: він має бути динамічний, яскравий, сучасний, технологічний; По-друге, ми очікуємо зростання цікавості учнів до навчання, підняття мотивації , прояв творчих здібностей та креативних ідей учнів, і , як результат, покращення успішності учнів. По-третє, реалізацію принципів педагогіки партнерства, яка може бути реалізована саме в нестандартних умовах навчання. Т

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

У нашій школі навчаються 750 учнів .Серед яких 40 навчаються в інклюзивних класах

Бюджетна ефективність проєкту

не потребує подальшого фінансування

Інформація щодо інноваційності проєкту

Створити сучасний технологічний простір у школі № 249, де діти з задоволенням будуть навчатися, працювати та любити свою працю. Куди вони з задоволенням приходитимуть отримувати нові знання, здобувати справжні життєві навички. Де вони зможуть виявити та розкрити свої таланти, де не буде завадою – відсутність обладнання.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

1311585

Інформація про співфінансування (співучасть) у проєкті

додаткових матеріальних ресурсів не має

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Сучасна кухня ( демонтаж та заміна підлоги на ту, що відповідає стандартам СГ вимог, виготовлення та установлення меблів та техніки, заповнення усім необхідним інвентарем). 2. Майстерня ( придбання та установка верстатів, заміна підлогового покриття та електричних систем ( згідно напруги навантаження),заміна столів на спеціальні верстаки. Придбання інструментів для роботи учням). 3. Кабінет дизайну ( придбання машин , розхідних матеріалів, столів та точкового освітлення)

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

не має

Приклади схожих рішень (проєктів)

Мережа хабів. Сучасний освітній простір гімназії 107 "Введенська"

Назва Команди проєкту

Сучасний технологічний простір

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".