Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Сучасне мультимедійне обладнання актової зали спеціалізованої школи №173 міста Києва Очікує рішення

Доданий
09.03.2020
Номер
612
Освіта, громадянське суспільство

Оснащеннясучасним мультимедійним та звуковим обладнанням актової зали школи для проведення освітніх та культурних заходів

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 053 540 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Солом'янський
Адреса установи/закладу, будинку
просп. Відрадний, 20, Солом’янський р-н, Київ

Опис

Проблема

В актовій залі школи відсутнє сценічне світло, мультимедійне обладнання, звукова система, які необхідні для сучасного освітнього процесу, проведення творчих заходів, конференцій, районних конкурсів тощо.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Забезпечення новим звуковим, мультимедійним та світловим обладнанням актової зали для проведення шкільних та районних заходів.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Заохочення здобувачів освіти до участі у культурному житті школи, їхнього креативного розвитку та творчих здібностей. Проведення масових різнопланових заходів.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Проєкт є загальнодоступним. Надасть змогу ефективно проводити загальнодоступні заходи.

Бюджетна ефективність проєкту

Не потребує подальшого фінансування.

Інформація щодо інноваційності проєкту

Сучасне мультимедійне, звукове та світлове обладнання.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

1113540

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Проведення тендеру згідно кошторису проєкту, закупівля обладнання, монтаж та налаштування звукового обладнання та світла.

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Інфляція

Назва Команди проєкту

Спеціалізована школа 173

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".