Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

SMART-технології в школі 112 Позитивний висновок

Доданий
10.03.2020
Номер
634
Освіта, громадянське суспільство

Інтерактивні панелі (замінюють шкільну дошку, проєкційний екран та телевізор), як інноваційний підхід до проведення уроків, семінарів, воркшопів та інших позакласних заходів.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 004 640 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Голосіївський
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Велика Васильківська, 78, Голосіївський р-н, Київ

Опис

Проблема

Мова технологій стала звичною дійсністю повсякденного життя дітей, тому цифрові інновації є неодмінною умовою для функціонування високоефективної моделі навчання. Вони дають можливість створювати і проводити яскраві, креативні інтерактивні уроки, залучаючи кожного в загальноосвітній і дослідницький процес, який одразу стає сучасним, цікавим і динамічним. На сьогоднішній день смарт-технології в школі 112 використовуються тільки у вигляді інтерактивних дошок (екран-проєктор-ноутбук) в 1-2-х класах. Для учнів інших класів пасивна наочність матеріалу демонструється за допомогою телевізорів.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Найбільш сучасним і ефективним smart-рішенням є інтерактивна панель - великий багатофункціональний планшет на мобільній підставці зі зрозумілим інтерфейсом і безліччю можливостей. На сенсорному екрані можна транслювати інтерактивні уроки, відеоконтент, фото, документи. Писати, малювати, виходити в Інтернет, підключатися до ТВ - це лише неповний перелік функцій, які можуть стати в нагоді в освітньому процесі. Смартфони учнів на уроці можуть по WI-FI підключатися до панелі, що робить зворотний зв'язок більш ефективним. Інтерактивні панелі мають широкий спектр програмних додатків, які підштовхують дітей до навчання, що робить досвід навчання дійсно захоплюючим для учнів.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Використання інтерактивних панелей в освітньому процесі надає великі можливості для співпраці в різних навчальних функціях, полегшить сприйняття матеріалу, залучаючи до процесу всіх учасників, підвищить рівень зацікавленості і бажання здобувати нові знання. Викладачам ця техніка дозволяє розкрити власний творчий потенціал і створює умови для професійної реалізації.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Проєкт є загальнодоступним для більш ніж 2000 осіб.

Бюджетна ефективність проєкту

Після реалізації проєкт не потребує подальшого фінансування

Інформація щодо інноваційності проєкту

Проєкт є необхідною складовою смарт-освіти.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

Даний проект передбачає фінансування з бюджету міста в розмірі 1004640 грн

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Узгодження кошторису. 2. Тендерні закупівлі 3. Поставка, монтаж, налагоджування 4. Навчальні курси.

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

1. Інфляція 2. Обмежені строки реалізації проекту у зв’язку з початком навчального року

Відповідальні підрозділи

Управління освіти Голосіївського району м. Києва

Назва Команди проєкту

Школа 112

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Так.
Учасники команди:

Федотова Марина Альфирівна
Мельник Василь Петрович
Волк Ольга Юріївна

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".