Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

3DMA - Створення віртуальної екскурсії Державним музеєм авіації України Очікує рішення

Доданий
10.03.2020
Номер
724
Культура, туризм

Ідея проєкту - це діджиталізація історико-технічної колекції Державного музею авіації ім. О.К.Антонова шляхом створення веб-ресурсу, що міститиме віртуальний 360-фото-відео тур основними локаціями музею (українською та англійською мовами), з можливістю огляду експонатів, переглядом інформації про них.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
298 800 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди

Команда проекту

Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Аерокосмічна галузь - передова галузь нашого часу, що відображає загальний рівень розвитку нації. Державний музей авіації є найбільшим історико-технічнім музеєм у Східній Європі і входить у 10-ку кращих авіаційних музеїв світу за версією CNN. Колекція музею шоста за величиною у світі. Культурна спадщина України в аерокосмічній галузі одна з найвагоміших серед країн Європи, але її представлення не відповідає вимогам сьогодення. Брак промоції України як авіаційної держави призводить до іміджевих втрат. Відсутність сучасного онлайн представлення експозиції музею зменшує його впізнаваність та туристичну привабливість. Музей може стати центром культури і дозвілля не тільки для киян, але й для гостей міста.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Рішення, яке пропонує наша команда - це діджиталізація історико-технічної колекції Державного музею авіації ім. О.К.Антонова шляхом створення веб-ресурсу, що міститиме віртуальний 360-фото-відео тур основними локаціями музею (українською та англійською мовами), з можливістю огляду експонатів та переглядом інформації про них. В сучасних умовах для належного запуску отриманого продукту в інформаційний простір буде здійснена промоція віртуального 360-фото-відео туру із використанням професійних послуг у сфері інтернет-маркетингу. Таким чином буде сформована туристична привабливість музею.

Ключові показники оцінки результату проєкту

1) Сайт із двомовною віртуальною екскурсією музеєм; 2) Зростання відвідуваності веб-ресурсу віртуальної екскурсії; 3) Збільшення національного та закордонного туристичного потоку до музею, зокрема, та міста Києва, загалом.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

1) Підвищення позитивного іміджу, України та її столиці у світі; 2) Можливість віддаленого відвідання для закордонних громадян, представників української діаспори, маломобільних груп населення; 3) Залучення молодого покоління, просвітництво; 4) Приклад використання сучасних технологій, взірець для наслідування та розширення на інші культурні об'єкти; 5) Веб-ресурс віртуальної екскурсії буде знаходитися у вільному доступі.

Бюджетна ефективність проєкту

Збільшення бюджетних надходжень міста за рахунок підвищення відвідуваності музею.

Інформація щодо інноваційності проєкту

Проект впроваджує сучасні моделі представлення експозиції для культурних інституцій. Також буде здійснена промоція віртуального 360-фото-відео туру із використанням професійних послуг у сфері інтернет-маркетингу.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

298800 грн.

Інформація про співфінансування (співучасть) у проєкті

Немає.

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1) Конкурентний пошук виконавця 360-фото-відео зйомки просторів та об’єктів, створення віртуальних турів, їхньої прив’язки до застосунків Google Maps тощо; 2) Створення сценарію(їв) екскурсії, вибір об’єктів та локацій огляду; 3) Безпосередня зйомка локацій та об’єктів (експонатів, колекції) музею; 4) Створення та налаштування інтернет ресурсу (веб-сторінки) з прив’язкою до сайту музею, розміщення знятих матеріалів, публікація дописів щодо колекції тощо, тестування та запуск сайту; 5) Промоція новоствореного ресурсу, інтернет-реклама, можливе залучення ЗМІ; 6) Моніторинг успішності запровадженої пропозиції шляхом аналізу статистичних даних відвідуваності тощо; 7) Підготовка та подання документів фінальної звітності.

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Внутрішні ризики: 1) Некоректний менеджмент проекту (закладаються періодичні аналітичні та коригувальні зустрічі, підготовка звітів тощо). Зовнішні ризики: 1) Несприятливі для 360-фотозйомки погодні умови (зйомка передбачається у теплий період року із закладанням запасних днів на реалізацію). 2) Недостатня популярність екскурсії (передбачається використання професійних послуг у сфері інтернет-маркетингу та промоції).

Приклади схожих рішень (проєктів)

3D-екскурсії Києво-Печерською лаврою, Софійським собором, Домом з химерами; віртуальний тур музеями України просто неба.

Відповідальні підрозділи

Департамент культури КМДА.

Назва Команди проєкту

NAUPROF (NAU Project Office - команда проектного офісу НАУ)

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Так.
Предметом авторського права є результуючий веб-ресурс з віртуальною екскурсією (включно з текстовим і медійним наповненням ДМА).

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент культури ВО КМР (КМДА)

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій ВО КМР (КМДА)

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".