Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Безпечне освітне середовище Позитивний висновок

Доданий
10.03.2020
Номер
939
Освіта, громадянське суспільство

Школа – це місце, де наша дитина зустрічається з іншими дітьми, педагогами і працівниками навчального закладу. І загрозами тут можуть бути булінг, відчинені вікна, поява сторонніх людей. Це місце скупчення людей, де можуть виникнути будь-які надзвичайні ситуації. Що ж робити? Треба створоти безпеку освітнього середовища.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
349 989 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Оболонський
Адреса установи/закладу, будинку
просп. Оболонський, 9-А, Оболонський р-н, Київ

Опис

Проблема

Встановлення системи відеоспостереження у школі потрібна для безпеки і контролю дітей та працівників навчального закладу. Так наявність відеокамери призводить до того, що діти обмежують себе в неправомірних руйнівних діях і злих намірах. Вони більш стримано поводяться перед камерами. Більше того, відеоспостереження в навчальних закладах здатне зафіксувати непристойні дії вчителів та інших працівників закладу. В першу чергу, відеокамери спостереження можуть стати ефективним засобом запобігання знущань і засобом, що забезпечує отримання вагомих доказів того, що сталося насправді, коли поблизу не було вчителів або інших дорослих. Завдяки можливостям доступних сьогодні систем відеоспостереження, ми можемо надати безпечне середовище для учнів, співробітників і відвідувачів.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Реалізація проекту забезпечить: • вищий рівень безпеки учнів та вчителів; • оперативне реагування на конфлікти між підлітками; • підвищення дисципліни у закладі, як школярів, так і працівників; • виникнення пошкоджень пришкільної території; • можливість перегляду зображення деяких камер на сайті школи

Ключові показники оцінки результату проєкту

Забезпечити безпеку учнів та вчителів, оперативне реагування на конфліктні ситуації, спостереження за присутністю, запізненням на заняття, контроль над вчителями та персоналом закладу, якістю їх роботи.Для адміністрації школи це дає можливість встановлювати достовірність фактів травм, насильства, хуліганства, крадіжок і недопустимих, неприємних явищ у нашому закладі. Адже порушення порядку та злочинні дії — не рідкість у школах. Відеоконтроль для запобігання прикрих випадків, може дуже допомогти

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

У Спеціалізована школа № 214 навчається 1200 учнів. Загоальнодоступність буде для всіх участників освітнього процесу – учнів, педагогів, працівникам навчального закладу та батькам. А також майбутнім учням школи .

Бюджетна ефективність проєкту

Після реалізації проект не потребує подальшого фінансування.

Інформація щодо інноваційності проєкту

Інноваційність проекту полягає у встановленні сучасних засобів відео контролю. Камер відеоспостереження не тільки в зовнішні , але й в внутрішні для забезпечення правопорядку , безпеки учнів, педагогів, працівникам навчального закладу . Інноваційність проекту полягає ще в тому , що в навчального закладу забеспечити безпеку освітнього процесу та оперативне реагування на конфлікти між підлітками. Саме відеоспостереження дозволить забезпечити нагляд за тими змінами , які можуть статися у школі.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

349989

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Створення схем-проектів розміщення систем відеоспостереження 2. Закупівля необхідного обладнання 3. Проведення монтажних робіт 4. Підключення та налаштування обладнання

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Ризики передбачено у кошторисі проекту

Приклади схожих рішень (проєктів)

Вдалі проекти ГБ 2020

Відповідальні підрозділи

Управління освіти Оболонського району м.Києва

Назва Команди проєкту

Безпека у школі 214

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".