Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Сучасний кабінет фізики для здобувачів освіти ЗЗСО 300 Позитивний висновок

Доданий
05.02.2021
Номер
115
Освіта, громадянське суспільство

Сьогодні фізика має надзвичайно високий авторитет серед інших наук, який здебільшого зумовлений науково-технічним та інформаційно-комунікаційним розвитком людства.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
197 144 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Деснянський
Адреса установи/закладу, будинку
просп. Маяковського Володимира, 93-Г

Опис

Проблема

Застаріла матеріально-технічна база, відсутність обладнання для формування діяльнісного компоненту сучасного школяра.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Забезпечення школи необхідним сучасним лабораторним обладнанням з фізики. Створення умов, що сприяють продуктивності навчання і успішності учнів.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Покращення якості навчально-виховного процесу. Підвищення інтересу до вивчення фізики та збільшення кількості учасників і переможців в наукових конкурсах, олімпіадах.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Даний проект розрахований на учнів та учителів школи.

Бюджетна ефективність проєкту

Подальшого фінансування не потребує.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

197144

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Закупівля обладнання. 2. Підготовка приміщення.

Відповідальні підрозділи

Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації

Назва Команди проєкту

ЗЗСО № 300

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Додаткова інформація

Сучасний кабінет фізики забезпечується не лише навчальними посібниками а й демонстраційними наборами, лабораторними комплектами.

Посилання на вебсторінку, або сторінку у соціальних мережах

https://www.facebook.com/300school

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".