Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Освітній курс «Безпека дітей при надзвичайних ситуаціях» Негативний висновок

Доданий
25.04.2021
Номер
1194
Освіта, громадянське суспільство

Освітній курс для учнів та вчителів, який дає розуміння правильної поведінки, під час надзвичайних ситуацій. А саме: теракту, пожежі, техногенної загрози. Слухачі курсу отримують навички правильних дій при різноманітних загрозах, до прибуття рятувальних служб та правоохоронних органів.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
2 981 577 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Загальноміський проект
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Бойчука Михайла, 18

Опис

Проблема

Захоплення у заручники. Останні 6 років частина України знаходиться під контролем бойовиків терористичних угруповань. Незнайомий предмет/людина. Поширення незареєстрованої зброї, яка потрапляє різними шляхами до цивільних родин), випадки з гранатами у школах Києва, інциденти мінування з вибухами, захоплення заручників та загроза самопідриву особами з психічними розладами (2020 р.) – усе це змушує більш сильно задуматися над організацією самозахисту. Евакуації під час пожежі чи техногенної загрози - завжди залишається загроза, яка вимагає чітко відпрацьованих дій та максимально психологічну адаптацію. Дезорієнтація на локаціях, ситуація «сам у місті». За часту діти молодшої та середньої вікової групи не вміють автоматично перелаштовуватися на безпечну, для такої ситуації, поведінку.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Навчання учнів, викладачів та працівників освітніх закладів базовим знанням поведінки у разі Надзвичайних Ситуацій будь-якого характеру, співпраці при евакуації зі службами порятунку та правоохоронними органами дозволить підвищити рівень готовності до порятунку свого життя. Розуміння прихованих та явних загроз дітьми (які являються найуразливішою частиною населення), які опинилися сам на сам у місті, дасть дієвий інструмент особистої безпеки. Цей алгоритм в свою чергу може суттєво протидіяти випадкам шахрайства, викрадення дітей та інших правопорушень проти неповнолітніх. Навчально-методичний матеріал побудований на базі досвіду професійних світових систем безпеки життя, який був адаптований під вимоги Українських реалій та психологічно налаштований під першочергову цільову аудиторію.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Усі матеріали проекту закладаються у доступній навчальній формі, з опрацюванням ситуацій у різних формах. Усі оцінки ефективності проекту можуть проводитися у формах, затвердженими МОН. Для перевірки рівня засвоєння матеріалу вчителям будуть надані завдання у тестовій формі для учнів усіх вікових категорій. Тести включатимуть в себе питання, які включатимуть усі складові програми: теоретичну та практичну частини. За запитом можлива буде незапланована атестація з живим моделюванням надзвичайної ситуації. Будь який етап оцінки буде включати в себе: аналіз психологічної готовності, засвоєння алгоритмів дій, побудова причинно-наслідкового зв’язку «загроза-реакція». Це дозволить сформувати загальну картину засвоєння методології програми та успішності проекту.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

У кошторисі проекту рандомно було визначено по одній школі у кожному районі міста Києва. Одна задіяна школа, якій буде доступно донесено методологію проекту, буде позитивно впливати на формування концепції особистої безпеки в межах району та міста. Дана вибірка сформувала середнє значення задіяних платних учасників проекту – приблизно 10 000 учнів усіх вікових категорій. Програма передбачає взаємодію учня з членами родини, для побудови правильних внутрішньо сімейних алгоритмів для більшої ефективності робити з отриманими знаннями. Це в свою чергу автоматично задіє більш широку аудиторію іншої вікової групи, якій буде донесена цінність та ідея поняття «особиста безпека». Безоплатні учасники проекту – в середньому 50 осіб (персоналу та вчителів) на один навчальний заклад, які додатково вкл

Бюджетна ефективність проєкту

Після реалізації проект потребує подальшого фінансування для поширення програми у інших освітніх закладах міста, для підвищення загальної обізнаності у сфері особистої безпеки

Інформація щодо інноваційності проєкту

Теоретична основа методологічної програми “Безпека дітей при надзвичайних ситуаціях” побудована на світовому досвіді у сфері суспільно-індивідуальної безпеки. Закладання психологічної готовності та набуття контрольованої реакції на надзвичайні ситуації у членів суспільства молодшої вікової групи - принципово новий вектор розвитку поняття “особиста безпека”, яке закладається у первинну поведінкову реакцію, формуючи більш відповідальне ставлення до загальної соціальної безпеки.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

2 981 577,5 гривень* *(при автоматичній вибірці шкіл у кожному районі Києва)

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Орієнтовний план виконання проекту: 2 освітніх заклади в один календарний навчальний місяць, з урахуванням можливого локдауну та канікул. В середньому повноцінний тренінг займатиме 2 навчальних дні, для найкращого опрацювання не порушуючи основний освітній процес.

Назва Команди проєкту

A.Le.F Security

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Посилання на вебсторінку, або сторінку у соціальних мережах

https://www.facebook.com/ALeFsec

Відповідальні підрозділи

Департамент освіти і науки

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".