Інноваційний проект "Терминал по прийому звернень громадян" Не набрав голосів підтримки

Доданий
11.05.2018
Номер
25
IT (інформаційні технології)

Розміщення в РДА Київу приладу, який приймає звернення від громадян, з ідетіфікаціею по Картке киянина або ID картке, і видає підтверджуючий документ про отримання.
Проект вирішує завдання:
1. Прискорення прийому заяв більш ніж в 3 рази;
2. Збільшення продуктивності праці;
3. Неможливість заявою "загубитися".

Лідер проекту
Бюджет
1 742 400 грн
Розрахунок бюджету
Район
Шевченківський

Опис

Локалізація проекту

загальноміський

Адреси, назва установи / закладу, будинку

РДА м.Киів

Короткий опис проекту

Розміщення в РДА приладу який приймає звернення громадян, з ідетіфікаціею, і видає підтверджуючий документ про отримання.

Проблема

Письмові та усні звернення щодня приймають і обробляють величезну кількість інстанцій.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Установка апаратів дозволить у рази скоротити час з прийому заяв.

Ключові показники оцінки результату проекту

Час на прийом заяв скоротитися більш ніж в 3 рази.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Проект вирішує: 1. Прискорення прийому заяв більш ніж в 3 рази; 2. Збільшення продуктивності праці; 3. Заява не "загубиться".

Бюджетна ефективність проекту

Збільшитися продуктивність служб по обробці заяв, проект окупитися за 5 місяців.

Інформація про інноваційність проекту

Апарат запатентований мною як ідея, аналогів немає.

Очікуване фінансування з бюджету Міста

1 742 400 грн.

Очікуваний термін реалізації проекту

4 місяця

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутність фінансування

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".