• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Газета жителів Оболонського району "Оболонь" На голосуванні

Доданий
08.07.2017
Номер
250
Громадянське суспільство

Створення місцевого видання «Оболонь», корисного мешканцям району, із залученням громади до процесу виробництва газети. Медіапроект складатиметься із друкованої та онлайн версії. Газета також вчитиме громадян різного віку орієнтуватися у світі медіа, підвищуючи рівень медіаграмотності населення. Проект реалізовуватиметься на базі університету Грінченка. НОВЕ. СУЧАСНЕ. ДЛЯ КОЖНОГО ОБОЛОНЦЯ!

Автор проекту
Бюджет
1 982 100 грн
Розрахунок бюджету
Район
Оболонський
Адреса
Маршала Тимошенка вулиця, Оболонський район, Київ

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

Оболонський район

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б, Київ, Україна

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Серед 10 районів міста лише 5 мають друковані ЗМІ. В Оболонському районі таке медіа було у 2007-2011 роках у проекті «Газета нашего района». Відтоді мешканці потребують інформації про місцеві події з повідомленням деталей, які є недоступними для масштабних медіа.
Новостворений ресурс стане не лише майданчиком для спілкування та отримання інформації про життя громади, а й платформою для виявлення ініціатив мешканців міста, які призведуть до реальних змін у конкретному будинку та районі.

Мета проекту*

Інформування мешканців Оболоні про місцеві події, налагодження та покращення комунікації між людьми, які проживають в одному районі, сприяння підвищенню медіаграмотності населення через участь у створенні контенту для видання

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Локальні медіа відіграють важливу роль у суспільному житті, виконуючи дві основні функції інформаційну й емоційну. Інформаційна полягає у забезпечення інформаційних потреб (що відбувається, де і коли), а емоційна дає громадянам можливість відчути себе приналежними до однієї (місцевої) спільноти. Завдяки місцевим ЗМІ люди відчувають причетність не лише до свого міста, селища чи села, а й до вулиці й сусідів. Локальні медіа зазвичай покривають набагато дрібніші території, ніж традиційні газети чи телерадіостанції. Вони можуть стосуватися цілого міста чи селища, або ж торкатися життя якоїсь більш вузької спільноти, наприклад, жителів мікрорайону
Таким чином створення газети «Оболонь» задовольнятиме потреби мешканців оболонського район, сприятиме формуванню соціально-відповідальної громади.

Для кого цей проект

Жителі Оболоні різних вікових категорій та соціальних груп;
- люди, які працюють у цій частині міста або проводять тут багато часу;
- пенсіонери;
- учні та вчителі Оболонського району;
- представники малого та середнього бізнесу в Оболонському районі

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Реалізація проекту передбачає три етапи.
Перший етап включає реєстрацію видання в органах державної влади, розробку концепції медіапроекту. Концепція видання розробляється у відповідності до інтересів потенційної аудиторії майбутнього видання, яке має зацікавити читачів та надати їм максимум корисної інформації.
На другому етапі відбувається створення редакції газети та її технічне оснащення. Також розробляються елементи фірмового стилю та дизайн сторінок, формується тематична структура шпальт.
Третій етап полягає у виробництві інформаційного продукту (збір, обробка та підготовка до друку текстових та фотоматеріалів, верстка видання та редагування). На цьому етапі також створюється онлайн-версія газети та сторінки видання в соціальних мережах.

Ключові показники оцінки результату проекту

Зміцнення громадянського суспільства через соціально-відповідальну громаду, яка отримає інструмент контролю, платформу для діалогу влади, жителів, ЗМІ, бізнесу для вирішення локальних проблем.
Популяризація Оболоні покращить інвестиційну привабливість території, що поліпшить економічні показники.

Інформація про співфінансування (співучасть) у проекті

Київський університет імені Бориса Грінченка готовий надати приміщення для редакції та залучити студентів і викладачів до підготовки матеріалів для газети.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Ризики:
Юридичний: Несвоєчасне оформлення документів на реєстрацію видання
Виробничий: Невиконання зобов’язань учасниками виробничого ланцюга.
Ринковий: Поява конкурентів на ринку місцевої преси
Фінансовий: Несвоєчасне і не в повному обсязі фінансування проекту; інфляція; непрогнозоване підвищення цін на витратні матеріали. Слабкою стороною є відсутність повного обсягу власних коштів для реалізації програми розвитку видання.

Приклади (кейси) схожих рішень

Газети:
«Сирець» ІЖ КНУ ім. Тараса Шевченка (Шевченківський р-н)
«Шевченківське слово» (Шевченківський р-н)
«Солом’янка» (Солом’янський р-н)
«Контрактова Площа» (Подільський р-н)
«Дарницькі вісті» (Дарницький р-н)
«D-news» (Дніпровський р-н)
«Дніпровські хвилі» КНУКіМ (Печерський р-н)

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Фотографії

ПІБ Відповідальної особи

Лахманюк І.В.

Контактні дані відповідальної особи

418-61-42