• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Хімія, Фізика, Біологія, Географія, Природознавство - на сучасний лад На реалізації

Доданий
10.07.2017
Номер
319
Освіта

В наш час діти дуже швидко розвиваються, опановуючи цифрові технології. Тому і засоби для їх навчання повинні відповідати сьогоденню. Учитель, який працює у межах традиційної «крейдяної технтехнології», суттєво поступається колегам, які проводять уроки з використанням мультимедійного комплексу. Щоб підвищити ефективність і якість знань, зробити урок цікавим - потрібно осучаснити кабінети.

Автор проекту
Бюджет
1 999 950 грн
Розрахунок бюджету
Район
Оболонський

Опис

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Середня загальноосвітня школа № 285, вул. Полярна, 8-В
Середня загальноосвітня школа № 9,проспект Маршала Рокоссовського, 5
Спеціалізована школа №252 ім. В. Симоненка

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Сучасна школа стоїть перед прикрим фактом: в умовах традиційних форм та методів навчання школярі, пасивно отримуючи інформацію, не вміють здобувати її самостійно і застосовувати те, що знають.
Школи не мають належного матеріального і технічного забезпечення, тому навчальний процес стає нудним і не завжди зрозумілим, особливо серед природничих предметів.
Впровадження в освітній процес сучасних технологічних рішень дозволить:
 збільшити зацікавленість учнів в предметі
 дасть можливість вирішення міжпредметних завдань
 більш наочнішої подачі матеріалу за рахунок мультимедіа.
 навчить обробляти інформацію за допомогою комп’ютерних технологій
 полегшить засвоєння матеріалу

Мета проекту*

Забезпечити мультимедійними комплексами з цифровою лабораторією класи природничих наук Це підвищить ефективність і якість знань, зробить урок цікавим, сприятиме популяризації вивчення природничих наук.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Осучаснення кабінетів дозволить і вчителю, і учням працювати в команді, створювати цікаві і якісні презентації, виконувати досліди.
Для проведення лабораторних і практичних робіт з біології, фізики, хімії – буде змога використовувати «віртуальні лабораторії». Учні зможуть «зануритися» у віртуальне середовище і практикувати операції, які максимально відповідатимуть реальним; проте насправді вони працюватимуть з їх електронним аналогом.
Викладання біології, географії, природознавства неможливе без проведення екскурсій. Проте, не завжди є змога організувати передбачені шкільною програмою екскурсії безпосередньо у природі чи на виробництві. За таких умов можна провести віртуальну екскурсію, створену самим учителем чи використати уже готовий продукт.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Ризики ймовірні тільки при нестійкому курсу гривні і коливанні цін щодо закупівлі техніки у наступному році.

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Дунас Ірина Анатоліївна
Скрипачук Олег Олександрович

Фотографії

ПІБ Відповідальної особи

Лахманюк І.В.

Контактні дані відповідальної особи

418-61-42