• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Комп’ютерний клас для дітей з особливими освітніми потребами в школу I-III ступенів № 168 На реалізації

Доданий
05.06.2018
Номер
343
Освіта

В Оболонському районі відсутнє місце для сучасного навчання та розвитку дітей з особливими потребами. В школі № 168 навчаються такі діти, тому вона найбільше підходить для створення спеціалізованого класу. Створення комп’ютерного класу для дітей з особливими потребами забезпечить змогу іх повноцінного навчання та розвитку.

Лідер проекту
Олексій
Олексій Лузан
Бюджет
676 800 грн
Розрахунок бюджету
Район
Оболонський
Адреса
вул. Озерна, 2, Оболонський, Київ

Опис

Локалізація проекту

Оболонський район

Адреси, назва установи / закладу, будинку

вул. Озерна, 2; Школа І-ІІІ ступенів № 168 Оболонського району м. Києва

Короткий опис проекту

Проект розрахований на забезпечення дітей з особливими потребами сучасною інклюзивною комп’ютерною технікою.

Проблема

Відсутність доступної комп’ютерної техніки і належного програмного забезпечення для дітей з особливими потребами.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Облаштування комп'ютерного класу для навчання дітей з особливими потребами.

Ключові показники оцінки результату проекту

Створення умов для всебічного та повноцінного розвитку та навчання дітей.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Учні школи І-ІІІ ступенів № 168

Бюджетна ефективність проекту

Проект не потребує витрат після реалізації.

Інформація про інноваційність проекту

Буде використовуватись інклюзивна комп'ютерна техніка та спеціалізоване програмне забезпечення.

Очікуване фінансування з бюджету Міста

676 800 грн

Очікуваний термін реалізації проекту

Від 6-12 місяців

Серед учасників Команди є автор електронної петиції, яка набрала більше 1000 голосів, або автор/лідер команди проекту-переможця

Ні

Фотографії

Експертна оцінка