• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Дитячі новорічні свята “Вечірня казка” Брав участь

Доданий
05.06.2018
Номер
348
Соціальний захист

Моральна, духовна, спортивна і соціальна підтримка дітей інвалідів та соціально незахищених дітей.
Проведення Різноманітних виступів творчих груп для дітей на день Святого Миколая та Нового Року.

Лідер проекту
Бюджет
50 500 грн
Розрахунок бюджету
Район
Солом'янський
Адреса
вул. Гарматна, 26/2, Київ

Опис

Локалізація проекту

Соломянський

Адреси, назва установи / закладу, будинку

ДК "Росток" М. Київ, вул. Гарматна, 26/2

Короткий опис проекту

Дитячі новорічні свята “Вечірня казка” для дітей інвалідів та соціально незахищених. З метою підняття їх морального духу.

Проблема

Під час проведення вказаного заходу буде піднятий моральний, творчий і спортивний дух дітей, який спонукне їх до дій і розвитку!

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Проведення різноманітних заходів для дітей інвалідів та соціально незахищених дітей

Ключові показники оцінки результату проекту

Емоції дітей та їх прагення у участі в подібних заходах не тільки як глядач так і як учасник, а також реалізовувати свої ідеї

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

на подібні заходи можуть бути запрошені велика низка учасників на безопласній основі

Бюджетна ефективність проекту

Це є соціальний захід на без оплатній основі так що БЕ є 0

Очікуване фінансування з бюджету Міста

Очікуємо на допомогу в проведені даного соціального заходу

Очікуваний термін реалізації проекту

до кінця грудня місяця

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

23.12.2018

Серед учасників Команди є автор електронної петиції, яка набрала більше 1000 голосів, або автор/лідер команди проекту-переможця

ні

Відповідальні підрозділи

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація