• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Мультимедійний лінгафонний кабінет для учнів школи № 9 На реалізації

Доданий
13.07.2017
Номер
523
Освіта

Проект передбачає створення на базі школи № 9 мультимедійного лінгафонного кабінету, обладнаного сучасним комплексом звукотехнічного, акустичного, мультимедійного й програмного забезпечення для ефективного вивчення учнями іноземних мов.

Автор проекту
Бюджет
398 400 грн
Розрахунок бюджету
Район
Оболонський
Адреса
Маршала Рокосовського проспект, 5, Оболонський район, Київ

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

Мінський масив

Адреси, назва установи / закладу, будинку

м. Київ, проспект Рокосовського, буд. 5, школа І-ІІІ ступенів № 9

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

У сучасному світі дуже важливо отримати ті знання, які близькі до міжнародних і сформують особистість кожного школяра в руслі перспективних можливостей і умінь. В рамках дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня учні школи № 9 мають можливість з 1-го класу вивчати дві іноземні мови: англійську мову та другу іноземну мову (польську, французьку, німецьку). Створення в школі сучасного лінгафонного кабінету дозволить значно підвищити ефективність навчально-виховного процесу та забезпечити високу мотивацію учнів до вивчення іноземних мов. Даний проект також відповідає концепції «Нової української школи», в якій однією з ключових компетентностей є спілкування іноземними мовами. Реалізація даного проекту також сприятиме формуванню сучасного компетентного учня та випускника у багатонаціональному та багатомовному Європейському середовищі.

Мета проекту*

Підвищення ефективністі навчально-виховного процесу та мотивації учнів до вивчення іноземних мов, а саме: освоєння навичок аудіювання; подолання мовного бар’єру; особистий підхід у вивченні мови за рівнем, а не програмою; значне підвищення рівня знань з іноземних мов.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Створити на базі кабінету іноземних мов лінгафонний кабінет, який обладнанний: мультимедійними пультами учня з можливістю відтворення аудіо та відео інформації; комп’ютером вчителя зі спеціалізованим програмовим забезпеченням; навушниками для лінгафонної тестової системи; вай-фай роутером для забезпечення мережевої роботи лінгафонно-тестової системи; мультимедійним проектором та інтерактивною дошкою.
Сучасне обладнання лінгафонного кабінету дозволить школярам тренувати вимову і дикцію, практикуватися у синхронному і послідовному перекладі та аудіюванні, надасть можливість виконувати завдання в групах, парах або індивідуально з урахуванням індивідуальних потреб учня. Створення в закладі лінгафонного кабінету надасть можливість зробити навчально-виховний процес ефективним та цікавим.

Для кого цей проект

Цей проект для учнів, вчителів та батьків школи І-ІІІ ступенів № 9 міста Києва.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Замовлення та придбання обладнання і меблів.
2. Підведення швидкісного доступу до інтернету.
3. Встановлення та налаштування обладнання і меблів.
4. Початок експлуатації лінгафонного кабінету.

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення зацікавленості учнів до філологічних спеціальностей і мотивація старшокласників до вивчення іноземних мов.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Можливі коливаня курсу національної валюти та інфляційні процеси не враховано у бюджеті проекту.

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Кучук Світлана Юріївна
Харькова Iрина Сергіївна

Фотографії