• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Інтерактивний комплект для початкової школи Брав участь

Доданий
14.07.2017
Номер
589
Освіта

Інтерактивна дошка (ІД) належить до
спеціалізованих мультимедія засобів, які використовують в освіті для підвищення ефективності навчання. завдяки ІД значно пожвавлюється навчальний процес у всіх класах без виключення, урок переходить на
інший якісний рівень, активність учнів зростає беззаперечно.
Інтерактивна дошка ePresenter EP92(USB)+ проектор Epson EB-X03 + ноутбук Lenovo

Автор проекту
Бюджет
50 550 грн
Розрахунок бюджету
Район
Оболонський
Адреса
Зої Гайдай вулиця, 10в, Оболонський район, Київ

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

Оболонський район

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Київ, вул. Зої Гайдай 10в, спеціалізована школа №252 імені Василя Симоненка

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Навчання молодших школярів за допомогою електронних засобів є актуальним з декількох причин. По-перше, електронні засоби навчання допомагають унаочнити те, що вивчає дитина. А це в свою чергу йде в тандемі з психологічними особливостями дитини 6-9 років: зокрема абстрактно-образне мислення дитини, яке поступово переходить в абстрактне у початковій і завершується у середній школі. Наявність наочності завдяки електронним засобам створює своєрідну опору для запам'ятовування, яка сприймається школярами емоційно, що сприяє зосередженню їх уваги на об'єктах вивчення, а це важливо для інтенсифікації і підвищення ефективності навчального процесу. По-друге, електронні засоби навчального призначення виступають джерелом знань, систематизації, закріплення, повторення іншомовного матеріалу, а також засобом діагностики і контролю навчальних досягнень учнів початкової школи.

Мета проекту*

Створити місце обміну інформацією між учнями та вчителем-живу взаємодію вчителя і учнів, управління процесом обміну інформацією між ними.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Інтерактивна дошка - коштовний інструмент для навчання всього класу. Це - візуальний ресурс, що може допомогти вчителям зробити уроки живими й привабливими для учнів. Інтерактивна дошка дозволяє піднести учням інформацію, використовуючи широкий діапазон засобів візуалізації (карти, таблиці, схеми, діаграми, фотографії тощо)

Для кого цей проект

учні початкової школи,вчителі,батьки

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

закупівля необхідного обладнання
монтажні роботи
програмна підтримка

Ключові показники оцінки результату проекту

Інтерактивні дошки дозволяють:
- супроводжувати демонстраційний матеріал помітками та зауваженнями, імпровізувати, більш гнучко готувати матеріал під відповідну аудиторію;
- працювати з зображенням у відповідний час роботи на дошці;
- створювати прості й швидкі виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання, поставлені на уроці.
- подавати досліджуваний матеріал захоплюючими й динамічними способами;-
- працювати в режимі реального часу.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

ризик підвищення цін

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Фотографії

Експертна оцінка