• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Велоперехоплюючі паркінги поруч з станціями метрополітену На реалізації

Доданий
14.07.2017
Номер
608
Дорожньо-транспортна інфраструктура

Для зручності та мобільності жителів міста, які використовують велосипед, є необхідність створення об'єктів велоінфраструктури. В якості пілотного проекту, пропоную облаштувати перехоплючі криті велопаркінги поруч 18 станціями Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену. Велопарковки мають бути в зоні видимості та знаходитись в радіусі до 100 метрів від входів до метрополітену.

Автор проекту
Бюджет
400 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Загальноміський

Опис

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Оболонський, Подільський, Шевченківський, Печерський, Голосіївський райони міста Києва, на території яких знаходяться станції Куренівсько-червоноармійської лінії метрополітену.

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

В Києві створено занадто мало умов для використання велосипедів, в той час як кількість велосипедстів з кожним роком зростає. Муніципальні організації не поспішають облаштовувати велосмуги та велодоріжки, але завдяки програмі бюджету участі, є можливість підтримати проекти, якими створюються об'єкти велоінфраструктури.
Багатьом добре відомо, що розвинуті міста давно створили достатньо умов для велосипедистів, тим самим знижуючі навантаження на транспортну мережу, зменшуючи загазованість і тд.
Дуже часто не маючи можливості залишити велосипед поруч з транспортними об'єктами (в тч й станціями метрополітену), велолюбителі навіть для коротких поїздок обирають автотранспорт. Ті ж велосипедисти які часто їздять у справах на роверах вимушені блукати та шукати, де можна його безпечно залишити.
Зокрема певний % жителів приміських населених пунктів, які використовують велосипед для поїздок в місто, також мають необхідність залишати свої велосипеди на найближчих станціях метрополітену, тому облаштування велоперехоплючих паркінгів поруч з станціями Теремки, Іподром, Виставковий центр, Васильківська, Героїв Дніпра, Мінська тощо були б хорошим вирішенням такої проблеми.

Мета проекту*

Метою проекту є:
1) створення сучасниох об'єктів велоінфраструктури - велопарковок, якими зможуть користуватись жителі навколишніх мікрорайонів;
2) стимуляція використання житями міста велосипеду, як зручного та екологічно чистого транспорту для під'їзду до станцій метрополітену.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Для зручності та мобільності жителів міста, які використовують велосипед, або планують найбличим часом якомога частіше ним користуватись, є необхідність створення об'єктів велоінфраструктури. В якості пілотного проекту, пропоную облаштувати перехоплючі криті велопаркінги поруч 18 станціями Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену.
Велопарковки мають бути щонайменше на 10 велосипедів, антивандальні, металеві, П-подібні, під кутом 90 градусів, з можливістю кріпити захист до рами, в єдиному стилі та кольорі.
Такі об'єкти мають бути в зоні видимості та знаходитись в радіусі до 100 метрів від входів до метрополітену.
*Беручи до уваги наявність велокрадаїв, є ідея після появи таких велопаркінгів домовитись з поліцією та муніципальними службами, для забезпечення відеоспостереження

Для кого цей проект

В першу чергу для жителів Голосіївського, Печерського, Шевченківського, Подільського, Оболонського районів. Крім того жителі інших районів Києва та інших населених пунктів, які використовують велосипед для своїх поїздок та мають необхідність залишати двуколесні на певний час в публічних місцях.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Формування технічного завдання на виготовлення критих велопарковок спільно з автрами проекту
Оголошення закупівель;
Визначення переможця тендеру;
Виготовлення обладнання;
Постачання
Встановлення

Ключові показники оцінки результату проекту

створення об'єктів велоінфраструктури;
зменшення навантаження на транспортну мережу;
зменшення забруднення навколишнього середовища;
популяризація велокультури в Києві (наприклад після появи велодоріжки Троєщина - Європейська площа кількість велокористувачів, згідно підрахунків, зросла на +80% за рік. Враховуючи плани впровадження інших велодоріжок, можна прогнозувати великий попит на такі велопарковки)

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1) Швидкість погодження розпорядження КМДА;
2) Вибір місць під розміщення велопарковок;
3) Оперативність виготовлення та встановлення велопарковок;
4) Можлива інфляція та ріст цін на обладнання та роботи (в разі, якщо на заявлену суму неможливо буде здійснити закупку+постачання+встановлення біля кожної з 18 станції Куренівсько-Червоноарміської лінії метрополітену, погоджуємось на зменшення кількості велопарковок, але не менше ніж 13 таких об'єктів)

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Богдан Лепявко

Фотографії