• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Школа юних економістів ( бухгалтерів) Брав участь

Доданий
14.07.2017
Номер
647
Освіта

Наша місія підняти мотивацію учнів до навчання та створити новий освітній простір, що зробить навчально-виховний процес цікавим,якісним та наближеним до умов сучасного світу. Донести учням необхідність вивчення економічної бази, бухгалтерської справи, щоб вони могли коректно виставити пріоритети життя в даній спеціалізації чи змінити погляд на інші спеціальності.

Автор проекту
Бюджет
71 739 грн
Розрахунок бюджету
Район
Шевченківський
Адреса
Дегтярівська вулиця, 49, Шевченківський район, Київ

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

м. Київ

Адреси, назва установи / закладу, будинку

м. Київ, Шевченківський район, вул. Дегтярівська 49-Г ( 2 корпус, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»).

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Як свідчить статистика, 84% учнів, після закінчення школи, не знають основних понять з економічних дисциплін і на 1 курсі опиняються в стані психологічної невизначеності, адже університети потребують кращих знань. Тобто, як висновок, в школах дана дисципліна викладається на низькому рівні. В умовах сучасного розвитку технологій знання потрібно доносити в простих та зрозумілих формах. А економічні знання – це завжди актуально і необхідно.

Мета проекту*

Створити інтерактивний простір для реалізації учнів у сфері економіки. Зробити процес отримання знань максимально доступним. Маємо мету підняти мотивацію учнів до навчання та створити новий освітній простір, що зробить начальний процес цікавим та якісним.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Школа є особливою і має багато переваг:
 Ми пропонуємо безкоштовні заняття для 8-11 класів. Як результат,ми зможемо охопити більшу кількість учасників, ніж приватні заклади.
 Перевагою є те, що студенти – майбутні економісти, які розуміються на психологічних особливостях учнів, на цікавому впроваджені різноманітних новинок в заняття ( 3-4 курс ДВНЗ «КНЕУ») будуть розробляти цікаві, доцільні уроки і проводити заняття. Студенти краще розуміють як подавати матеріал, адже самі нещодавно були школярами.

Для кого цей проект

Школа розрахована на учнів 8-11 класів, а також студентів коледжу, технікуму м. Києва. В загальному, кожен охочий може знайти потрібну інформацію на веб - сайті, наприклад навчальні відеоролики.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Підготовка приміщення та закупівля необхідних матеріалів,обладнання.
2. Розробка занять, відповідно до психологічних особливостей учнів.
3. Рекламна компанія в інтернет мережі, інформування в навчальних закладах середньої освіти та вищої освіти.
4. Старт школи юних економістів (бухгалтерів), проведення занять
Школа буде складатись із таких блоків:
1. Лекції і практичні заняття із основ економіки ( за розробленим тематичним планом).
2. Комбіновані заняття з використанням інтерактивних ігор, та практичних кейсів.
3. Бесіди із відомими людьми в галузях економіки, спеціалістами бухгалтерського обліку.
4. Перевірочні роботи, тестування.
5. Підбиття підсумків та результатів діяльності.
6. Подальша робота школи у наступних роках.

Ключові показники оцінки результату проекту

Впродовж року:
 сформувати в учнів базу знань з основ економічної науки, яка необхідна кожному в сучасному світовому прогресі;
 донести початкові поняття бухгалтерського обліку;
 створення нового простору, лекції – бесіди з кава-брейками, з практичними завданнями із життя.
 Розвиток економіки, виховання науковців.
 Наша школа – крок до прекрасного майбутнього.
На базі школи будуть постійно створюватися онлайн-курси, що стануть доступні для кожного на відкритому веб -сайті, а також актуальні інтерактивні матеріали, що будуть застосовуватися в школах і університетах. Загалом це великий крок на покращення сучасної освіти.
Можливість реалізувати проект в подальшому, основуючись на вже напрацьованих матеріалах.

Інформація про співфінансування (співучасть) у проекті

-

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Нестабільна економіка в країні, інфляційні процеси, удосконалення і зміна Інтернет забезпечення. Відсутність фінансування на купівлю комп’ютерної та оргтехніки.

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Тхоржевська Олександра