• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Інформаційно-просвітницька кампанія «ГРОМАДСЬКИЙ КУР'ЄР» Деснянського району На реалізації

Доданий
06.06.2018
Номер
690
Громадянське суспільство

Інформаційно-просвітницька кампанія для ініціативних мешканців Деснянського району м. Києва щодо механізмів вирішення проблем мікрорайонів, будинків, розвитку публічних просторів шляхом залучення активних громадян та громадських об’єднань до спільнодії.
Мета кампанії - підвищення рівня поінформованості населення району щодо їх прав та можливостей вирішувати проблеми розвитку мікрорайонів,

Лідер проекту
Бюджет
720 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Загальноміський
Адреса
вул. Теодора Драйзера, 26, Київ

Опис

Локалізація проекту

м. Київ, Деснянський район, вул.Драйзера, 26

Адреси, назва установи / закладу, будинку

м. Київ, Деснянський район, вул.Драйзера, 26

Короткий опис проекту

Інформаційно-просвітницька кампанія для мешканців Деснянського району м. Києва.

Проблема

недостатня поінформованість жителів Деснянського району м. Києва про їх права та можливості у вирішенні проблем свого району, мікрорайонів, розвитку публічних просторів; -недостатня обізнаність жителів щодо сучасних механізмів та можливостей партиципації.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Проведення інформаційно-просвітницької кампанії у Деснянському районі дозволить забезпечити поширення суспільно-корисної інформації про права, можливості та кращі практики вирішення місцевих проблем, залучити ініціативних мешканців до спільнодії, сприяти популяризації європейських практик партиципації.

Ключові показники оцінки результату проекту

Підвищення рівня обізнаності жителів щодо їх прав та можливостей долучатися до вирішення проблем розвитку району, збільшення кількості місцевих ініціатив, проведння спільних заходів, спрямованих на розвиток території району, вирішення проблемних питань.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Запровадження ефективних комунікацій між жителями району, залучення їх до спільнодії, що формує довіру й відповідальноість за розвиток території спільного проживання.

Бюджетна ефективність проекту

Інформаційно-просвітницька кампанія повністю відповідає цілям соціально-еконромічного розвитку району.

Інформація про інноваційність проекту

Запровадження європейських практик комунікації з цільовими аудиторіями, взаємодії зі стейкхолдерами, розвиток партиципації.

Очікуване фінансування з бюджету Міста

720000,00 (Сімсот двадцять тисяч гривень)

Очікуваний термін реалізації проекту

Січень-грудень 2019 року.

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

-визначення цільових аудиторій; -визначення стейкхолдерів; - визначення каналів комунікації; - розроблення та поширення інформаційної продукції .

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Фінансовий: Несвоєчасне і не в повному обсязі фінансування проекту; інфляція.

Серед учасників Команди є автор електронної петиції, яка набрала більше 1000 голосів, або автор/лідер команди проекту-переможця

так

Реквізити проекту-переможця:

410,412- 2017 рік; 613,614,622,623 -2018 рік

Фотографії