• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Столичний барометр На голосуванні

Доданий
15.07.2017
Номер
805
Громадянське суспільство

Cтоличний барометр – проект, задача якого забезпечити прозорість та повноту у висвітленні проблем міста. Здійснюється через моніторинг та професійний журналістський аналіз публікацій всіх впливових джерел інформації (ЗМІ, активісти, лідери думок) та проведення відкритих заходів-обговорень за участю ЗМІ, представників влади, громади та експертів.

Автор проекту
Олександр
Олександр Боровський
Бюджет
1 999 245 грн
Розрахунок бюджету
Район
Загальноміський
Адреса
Київ

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

У висвітленні подій, що відбуваються у суспільстві - будь то питання екології, незаконних забудівель, корупції тощо - в більшості випадків інтереси громади та жителів міста поступаються комерційним та особистим інтересам компаній, можновладців та політиків. Тим самим для громадян ускладнюється або зовсім втрачається можливість впливати на розвиток подїй.

Інша сторона проблеми - коли гострі питання “замовчуються” та не отримують необхідного розголосу, тим самим ситуація виходить з-під контролю громади та часто питання вирішуються не на користь суспільства.

Такі проблеми з отриманням достовірної информації призводять до порушень прав громадян та уповільнюють розвиток суспільства.

Мета проекту*

Забезпечення достовірного, всебічного та неупередженого висвітлення проблем, що турбують мешканців Києва.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Команда проекту визначає матрицю релевантних джерел: ЗМІ, лідери думок, активісти, Facebook-групи тощо. Складає перелік ключових проблем – умови для бізнесу, конфлікти з забудовниками та збереження історичного обличчя Києва, умови для бізнесу, корупція, екологія ін. На підставі отриманих даних команда проекту готує інформаційно-аналітичні матеріали. В разі необхідності проводить журналістські дослідження. Найгарячіші теми будуть обговорюватися з фахівцями, соц.активістами, представниками громади та влади в прес-центрі та транслюватися наживо.

Також для активної комунікації з аудиторію даного проекту буде створена відповідна група у Facebook.

Для кого цей проект

Для небайдужих мешканців Києва, що займають активну життєву позицію та мають доступ до мережі Інтернет

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Підписання та оприлюднення редакційної політики проекту
Проведення експертного опитування з визначення тем моніторингу та оперативне визначення порядку денного моніторингу
Визначення джерел моніторингу
Настройка моніторингу
Підготовка веб-сайту
Розробка плану заходів, що відбудуться в рамках проекту (обговорення, круглі столи тощо)
Просування та розвиток групи в соцмережі Facebook
Запуск кампанії з просування проекту
Поточна діяльність:
Аудит даних мониторінгу
Підготовка та проведення заходів
Написання та публікація інформаційних та аналітичних матеріалів
Інтерактив з читачами та учасниками Facebook-групи

Ключові показники оцінки результату проекту

Зростання рівня свідомості суспільства
Аудиторія проекту = в середньому за рік від 230 000 читачів щомісячно, від 500 000 переглядів,
Кількість учасників Facebook-групи = більше 20тис
Кількість матеріалів = в середньому 5-8 на тиждень протягом року
Кількість заходів = не менше 12

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Зростання вартості послуг
Несвоєчасне фінансування
Надання фінансування не в повному обсязі

Приклади (кейси) схожих рішень

Поштовхом для концепту став проект Медіагігієна, який набув широкого розголосу в професійному середовищі та серед широкого кола читачів - http://www.liga.net/projects/mediagigiena/

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Бондаренко Дмитро
Іванцов Олег
Чібісова Ольга

Відповідальні підрозділи

Департамент суспільних комунікацій ВО Київради (КМДА)