• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд
    Розгляд
  • Голосування
    Голосування
  • Визначення переможців
    Визначення переможців
  • Реалiзацiя
    Реалiзацiя

KMA STEAM School На розгляді

Доданий
15.07.2017
Номер
861
Освіта

Освітній профорієнтаційний проект із розвитку STEAM/STREM-компетенцій юнацтва (від першокласників до аспірантів) у форматі фаблабу в рамках діючих на постійній основі менторських програм на базі Києво-Могилянської академії, у які тематично включені: програмування (різними мовами) і проектування цифрової техніки і систем, математика й аналіз даних (data science, data mining), 3D-дизайн, ін.

Автор проекту
Бюджет
1 999 360 грн.
Розрахунок бюджету
Район
Загальноміський
Адреса
Григорія Сковороди вулиця, 2, Подільський район, Київ

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

Подільський район

Адреси, назва установи / закладу, будинку

м. Київ, вул. Григорія Сковороди 2, Національний університет "Києво-Могилянська Академія"

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

На даний час запропонований проект за тематичним змістом не має аналогів в Україні; це унікальна можливість
розвитку науково-технічного потенціалу та досвіду креативного мислення й компетенцій, актуальних у
майбутньому, що повністю відповідає цілям модернізації STEM-освіти за рахунок сприяння підвищенню
практично-орієнтованої цікавості молоді до дисциплін природничо-математичного і технологічного циклу різного
рівня, розвитку здатностей до комплексної високотехнологічної діяльності

Мета проекту*

Сприяти освіті талантів, необхідних для становлення українських конкурентних глобально технокластерів, у співпраці з іншими ініціативами в STEM (як МАН, STEM-центри, інноваційні кластери) та індустрією для акселерації розвитку креативних інноваційних екосистем в Україні

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Відкрита STEAM/STREM платформа креативного розвитку науково-технічного потенціалу
юнацтва і молоді Києва на базі НаУКМА як дослідницького ун-ту й провідного лідера в освітніх інноваціях.
Ретельна селекція рекомендованих навчальних ресурсів та навчально-методична робота із реалізації менторських
проектів забезпечується залученням студентів і викладачів КМА, експертів, менторів і активістів-волонтерів.

Для кого цей проект

Безкоштовний для підлітків, дітей та юнацтва з соціально вразливих категорій, найперше – з родин малозабезпечених переміщених осіб, учасників АТО, талановитих учнів фізико-математичних навчальних закладів.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Вирішення адміністративно-документальних питань
2. Закупівля обладнання та витратних матеріалів, монтаж обладнання;
облаштування робочих просторів.
3. Підготовка навчальної програми. Залучення зацікавлених фахівців-
волонтерів до викладання та менторства.
4. Формування робочих груп (волонтери + розробники навчальної
програми)
5. Розробка навчальної програми.
6. Формування дорадчої і експертної ради проекту
7. Проведення занять за сформованою навчальною програмою.

Ключові показники оцінки результату проекту

Економічний результат – зменшення фінансових витрат батьків та молоді за рахунок безкоштовної участі у творчому процесі становлення людини.
Інтерактивна взаємодія із провідними фахівцями світового класу, підвищення у дітей та юнацтва мотивації до навчання, творчості й розвитку науково-технічного потенціалу.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Можливі інфляційні ризики що можуть призвести до здорожчання обладнання.
Швидкість і процедури прийняття адміністративних рішень на рівні районної та міської адміністрації

Приклади (кейси) схожих рішень

НаУКМА має великий досвід міжінародної співпраці (як лідер у модернізації і цифровізації (http://fin.ukma.edu.ua) освіти
Ініціація нами і проведення (з співорганізаторами) першого в Європі й Україні проекту із дизайну мікропроцесорів для школярів UkrTronics (ukrtronics.strikingly.com)

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Світлана Хутка, к.н., гостьовий дослідник і професор ун-ту Стенфорда (2014/17). Доц. НаУКМА (до 2015). Засновник і голова ГО U.World . Стипендіат Карнегі (UC Berkeley, 2013); автор наукових праць; лауреат премії і нагороди «Кращий молодий соціолог України» (2010, 2012/13), громадська активістка.

Фотографії