• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд
    Розгляд
  • Голосування
    Голосування
  • Визначення переможців
    Визначення переможців
  • Реалiзацiя
    Реалiзацiя

"Gals Acceleration Launchpad" - платформа вільнодоступної акселерації інновацій і стартап-економіки На розгляді

Доданий
15.07.2017
Номер
864
Освіта

Акселерація генерованих STREAM-освітою соціальних стартап-проектів юнацтва і молоді (модель: Стенфорд, Берклі, МІТ), заснована на міжнародному партнерстві школа-університет-індустрія-НДІ-ментори – на базі НУ «Києво-Могилянська академія»; складові: Школа дизайн-мислення; STREAM-fablab (VR, AR, 3d, CS, IT); Медіа-хаб/подкастинг і Студія STREAM контенту (MOOC, VR). Не має аналогів в Україні й CЄ

Автор проекту
Бюджет
1 999 940 грн.
Розрахунок бюджету
Район
Загальноміський
Адреса
вул. Григорія Сковороди, 2, Київ

Опис

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Національний університет "Києво-Могилянська академія", Наукова бібліотека Національного університету "Києво-Могилянська академія", вул. Сковороди, 2, м. Київ, 04655

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

В Україні відсутні проекти інноваційних програм акселерації соціальних стартапів і проектів на базі дослідницьких університетів як центрів реалізації партнерств від школи до індустрії (К-20 формат вертикальної та горизонтальної інтеграції). Контекст соціокеономічного розвитку країни вимагає оптимізації і підвищення залученості юнацтва, молоді в міждисциплінарні інноваційно орієнтовані-STREAM-професії майбутнього, тестування найновіших підходів у набутті і реалізації отриманих знань і навичок. Тим більшої уваги потребують в цьому відношенні діти/молодь соціально вразливих категорій. Організація комплексу високотехнологічно обладнаних студій відкритого доступу і двомовність (укр. та англ. робочі мови) уможливлять формування висококонкурентних знань і компетенцій для майбутнього в учасників, виконуючи також і профорієнтаційні завдання. Унікальний досвід НаУКМА як визнаного лідера за якістю навчання, науково-педагогічним складом, рівнем міжнародного визнанння та інноваційності, дозволить створити в Києві унікальний не лише для України, але й на міжнародному рівні простір креативногорозвитку, що спирається на моделі й досвід співпраці зі школами в Стенфорді, Берклі, МІТ та Гарварді).

Мета проекту*

Створення в Києві першої у країні платформи акселерації інноваційної освіти циклу К-20 для генерації соціальних стартапів - на базі НаУКМА як інтегратора міжнародних партнерств школа-університет-індустрія; блоки: Школа дизайн-мислення; STREAM-fablab; Медіа-хаб, Студія STREAM контенту (МООС, VR)

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Складові платформи:
1) Менторська і викладацька підтримка: професори, викладачі, студенти КМА, міжнародні партнерства (зокрема Lean In, CODERGirls, ProjectCSGirls (Гарвард, США)) Знайомство з НДІ, індустрією, бізнесом.
2) Школа креативних стратегій інновативності за методологією дизайн-мислення (Стенфорд, МІТ) + вступна бізнес-освіта для соціального підприємництва зі шкільного віку
3) Розвиток STREAM компетенцій на базі проектного навчання в рамках fablab: VR class, AR, IoT, 3d, data science, CS (кодування і проектування)
4) Storytelling медіа-хаб: подкастинг = медіаграмотність+public speaking+критичне мислення.
5) Студія виробництва STREAM-контенту
6) Навчання за методиками flipped classroom, peer-to-peer, blended/МООС, VR & Mobile learning,
Робочі мови: українська, англійська

Для кого цей проект

Цільові аудиторії – кияни: школярі й молодь (6 - 35 років), педагоги, професорсько-викладацькі кадри, зацікавлені в соціальних стартап-проектах індустрія, бізнес, державні органи. Пріоритетний доступ – для молоді соціально вразливих категорій (з родин ВПО, учасників АТО, малозабезпечених родин).

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Вирішення адміністративно-документальних питань
2. Закупівля обладнання і облаштування робочих просторів
3. Підготовка графіку проектної активності
4. Інформування цільових аудиторій
5. Формування робочих груп (волонтери + розробники навчально-методичних комплексів, НМК) за кожним напрямом діяльності платформи
6. Розробка і дизайн (в т.ч. анімація, скетчинг) НМК
7. Розробка сайту, чатботів, SEO, адміністрування сайту
8. Формування дорадчої і експертної ради проекту
9. Тестування концепту навчання з використанням VR
10. Запуск заходів на рівні кожного блоку:
Школа дизайн-мислення та основ бізнес-освіти для соціального підприємництва; STREAM-fablab (VR, AR, 3d, CS, IT); Медіа-хаб (подкастинг); Студія навчального контенту (MOOC, VR та ін.)

Ключові показники оцінки результату проекту

Соціальні:
Акселерація креативного потенціалу талантів як внесок у розвиток НТ потенціалу Києва
Розвиток нових STREAM компетенцій
Збільшення залученості молоді до соціально корисних проектів
Профорієнтаційний ефект: мотивування здобувати кваліфікацію в STREAM
Інтенсифікація міжнародної співпраці між школами, університетами, індустрією, бізнесом, НІД
Економічні:
Ефективне використання високотехнологічних ресурсів
Оптимізація і зменшення витрат жителів Києва на: збільшення ефективності програм наукової творчості (МАН, опорні STEM-центри) та профорієнтації; на підготовку проактивних соцпідприємців і тестування їхніх концептів
Створення додаткових можливостей для молоді соціально вразливих категорій

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Швидкість прийняття адміністративних рішень та оформлення документів
Інфляційні ризики здорожчання високотехнологічного обладнання та виконання робіт

Тиим не менше, досвід НаУКМА як лідера модернізації та цифровізації освіти дозволяє впевнено очікувати успішної реалізації проекту

Приклади (кейси) схожих рішень

КМА: цифровізація освіти ukma.edu.ua
NetSciEd3 Berkeley
Stanford University Partnership Schools Initiative
Ініційовані автором І-й в Україні проект з дизайну мікропроцесорів для школярів ukrtronics.strikingly.com; глокальне партнерство освіти (K20)- бізнесу-НДІ для України uworld.strikingly.com

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

-

Фотографії